תקשורת ומדיה

עדיין קטנה יחסית מול HOT ו-yes: סלקום TV סוגרת שנת פעילות עם 70 אלף מנויים

הרבה זכות הקמפיין עם אודי כגן, רושמת סלקום הצלחה עם השירות החדש. ועדיין, לא מדובר בתחרות משמעותית לשחקניות הגדולות. דוחות HOT: איבדנו 30 אלף לקוחות בשנה
אלכסנדר כץ | 
משיח. סלקום TV (צילום יח"צ/ יוטיוב)
שירות סלקום TV רשם בסוף 2015 כ-70 אלף מנויים, כך עולה מדוח סלקום לסיכום השנה שפורסם בשעה האחרונה (יום ג'). מדובר על גידול של 20 אלף ברבעון האחרון. בשוק הסיטונאי מספר המנויים עומד על 100 אלף, גידול של 30 אלף מהדוח בסוף הרבעון השלישי של 2015.
הכנסותיה של סלקום עמדו על 4.18 מיליארד שקלים, ירידה של 8.5% בהשוואה ל-2014. הרווח הנקי צלל ב-72.6% מ-354 מיליון שקלים ב-2014 ל-97 מיליון בשנה החולפת.
סלקום TV הושקה בסוף דצמבר 2014, מלווה בקמפיין מוצלח מאד בכיכובו של אודי כגן. החברה מנסה להציב אלטרנטיבה ל-HOT ו-yes מבחינת התוכן, ובעיקר בשורת המחיר - 100 שקלים בחודש.
השירות מועבר באמצעות האינטרנט וכלל את כל ערוצי עידן פלוס, וערוצים נוספים עמם חתמה החברה על חוזה, בהם ספורט 5 וערוץ ONE, נשיונל ג'יאוגרפיק, CNN , ערוצים  FOX NEWSו-FOX BUSINESS ועוד, לצד ספריית DVD שמורכבת מסדרות וסרטים.
לדברי ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, "זוהי שנת ההשקה המוצלחת של סלקום TV שחוללה מהפכה ומציעה אלטרנטיבה צרכנית בשוק הטלויזיה, עם למעלה מ-70 אלף בתי אב שנהנים כיום מחווית הטלוויזיה של סלקום. ב-2015 החלה הקבוצה לפעול גם בשוק הסיטונאי עם הצעות אטרקטיביות ללקוחות הן בעולם הטריפל והן בעולם תשתית וספק האינטרנט. למרות האתגרים הרבים ביישום הרפורמה, אנו מובילים את גיוס הלקוחות בשוק הסיטונאי עם כ-100 אלף בתי אב נכון להיום".
 

ירידה במספר לקוחות HOT - נפילה ברווח הנקי של החברה

 
הנתון של 70 אלף בשנה הוא נאה, אולם הוא עדיין לא מהווה תחרות משמעותית ל- HOTו-yes, המחזיקות יחדיו כמעט 1.5 מיליון בתי אב לקוחות. דוחות בזק – המחזיקה ב-yes יפורסמו רק מחר (בסוף 2014 מספר המנויים של החברה עמד על 632 אלף), ואולם על פי דוחות HOT מהבוקר, עולה כי מספר מנויי הטלוויזיה ירד ל-824 אלף מול 853 אלף מנויים ב-2014.
ההכנסה החודשית מלקוח עבור שירותי טלוויזיה עמדה על 191 שקלים (מול 190 שקלים שנה קודם). בסך הכל רשמה HOT נפילה של 97% ברווח הנקי מרמה של 216 מיליון שקלים ל-7 מיליון שקלים בלבד, זאת בשל קיטון בהכנסות (ירידה במספר מנויי הכבדים) ועלייה בהוצאות התפעוליות (בעיקר בגין דמי קישוריות בתחום הסלולר).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה