תקשורת ומדיה

נערכים לעונה הבאה: צ'רלטון תבקש לעלות עם 2 ערוצים נוספים - ומגששת אצל טאלנטים

אחרי שזכתה במכרז לשידור הכדורגל הישראלי תמורת יותר מחצי מיליארד שקלים ל-4 עונות, החברה מתחילה להיערך לפרויקט ולגבש את צוותי השידור
אלכסנדר כץ | 
המשחק המרכזי בין מכבי חיפה לבני סכנין, באצטדיון סמי עופר החדש (צילום מסך: ערוץ 1) (צילום צילום מסך: ערוץ 1)
אחרי שטלטלה את שוק התקשורת עם רכישת זכויות השידור של הכדורגל הישראלי, בצ'רלטון מתחילים להיערך לקראת העונה הבאה. לאייס נודע כי החברה נערכת להגדלת מבחר הערוצים שבבעלותה והוספת שניים חדשים, ואף התקיימו גישושים עם טאלנטים כדי לגבש את צוות המגישים והפרשנים לקראת פתיחת עונת המשחקים הבאה בקיץ.
כזכור, בדצמבר האחרון גברה צ'רלטון על 4 חברות אחרות, בהן קבוצת RGE ופרטנר, וזכתה בזכויות השידור הגדול בתולדות התקשורת הישראלית. במסגרת זו צ'רלטון התחייבה לשלם 506 מיליון שקל ל-4 עונות עבור המשחק המרכזי, לשידור 6 המשחקים הנוספים, תקצירי המשחקים, משחקי גביע וגביע הטוטו, כל משחקי הליגה הלאומית.
חלק מהשידורים תאלץ צ'רלטון למכור הלאה משום שהם מחייבים שידור בערוצים פתוחים (המשחק המרכזי, תקציר משחקי הליגה והשלבים המאוחרים במשחקי הגביע), ואת שאר השידורים היא יכולה לשדר בערוצים שבבעלותה, בהם היא כבר משדרת בין היתר את הליגות האנגלית, הגרמנית והפורטוגלית, ליגות כדורגל מדרום אמריקה, תחרויות טניס, כדורסל אירופי ומרוצי פורמולה. כפי שפורסם כבר באייס, היחסים בין צ'רלטון לערוץ הספורט לדוגמא, מתחממים, ולא מן הנמנע כי חלק מהזכויות יימכרו לה. 
גם כך לצ'רלטון יש לעתים עומס שידורים חיים ב-2 הערוצים הקיימים - ספורט1 וספורט2 (היא גם מפעילה ערוץ מראה ב-HD), ולפני שנתיים הגישה בקשה למועצת הכבלים והלוויין להוסיף עוד 2 ערוצים רגילים וערוץ מראה נוסף ב-HD. אולם מועצת הכבלים והלוויין החליטה לדחות את הבקשה מחשש לזליגת תכנים לערוצים בתשלום,דבר שעשוי לפגוע בצופים. בשלב זה החברה טרם חידשה את הבקשה, אולם גורמים מעריכים כי הדבר יעשה בהקדם.
בצ'רלטון בחרו שלא להגיב. ממועצת הכבלים והלוויין נמסר כי "בחודשים האחרונים לא הייתה כל בקשה להרחיב את שידורי צ'רלטון מעבר ל-2 הערוצים הקיימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה