תקשורת ומדיה

הצוות החדש של אראל סג"ל בגל"צ: שמעון ריקלין, חיים לוינסון ודוד ורטהיים

התכנית שתושק ב-10 באפריל, תכלול מגיש אורח ויתכן שאף פאנל ברביעי. בנוסף לריקלין, לוינסון ו-ורטהיים, יקחו בתכנית חלק גם גלית דיסטל ורועי עידן
אלכסנדר כץ |  4
אראל סג"ל, מנחה 'הפטריוטים' בערוץ 20 (צילום נדב כהן יונתן)
מתגבשת נבחרת המגישים שייקחו חלק בתכנית החדשה של אראל סג"ל בגל"צ. לאייס נודע כי בשלב זה מדובר בשמעון ריקלין, חיים לוינסון, גלית דיסטל, רועי עידן ודוד ורטהיים.
התכנית של סגל צפויה לעלות לאוויר ב-10 באפריל. סגל אמור להגיש את התכנית לצד מגיש אורח בימים ראשון עד שלישי, ואולם עלתה האפשרות כי ביום רביעי יהיה זה פאנל נרחב יותר בין 4 משתתפים ממגזרים שונים. כל אחד מהמגישים אמור לקחת חלק בתכנית פעם בשבוע, למעט ריקלין ועידן שיעשו שבוע-שבוע. 
גורמים בתחנה יודעים לספר כי סג"ל התעקש על הפורמט של מגיש עם פאנליסט, כך שיהיה מעניין כיצד הוא יצליח להוציא לפועל את אהבתו הגדולה לעימותים, במידה והפרטנר לצדו יהיה אדם המחזיק בדעות דומות לשלו.
בתקופה האחרונה נערכו מספר פיילוטים עם מגישים פוטנציאליים, ועם חלקם כבר התבצעה התקשרות. מדובר בין היתר בשמעון ריקלין שהוצב ברשימת הבית היהודי לכנסת, אולם לא הצליח להיבחר. ריקלין מופיע בתכניות כפאנליסט ופרשן בתכניות טלוויזיה רבות ומגוונות, מערוץ 20 ועד 'לונדון וקירשנבאום', לצד כתיבה במקור ראשון, וואלה ובשבע. הוא גם הגיש תכנית בגלי ישראל, ושידר לצדו של סג"ל.
האחרים הם חיים לוינסון, כתב ההתנחלויות של הארץ ופאנליסט בתכניות טלוויזיה; הקולגה מתכניתו של סג"ל בגלי ישראל - הסופרת והפובליציסטית גלית דיסטל שכותבת ל-NRG ואתר מידה; במאי הקולנוע והטלוויזיה רועי עידן; ועורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים. גם שמו של הפובליציסט והמשפטן החרדי דב הלברטל עלה, והוא אף השתתף בפיילוט, אולם בשלב זה לא ברור אם יקח חלק בתכנית.
הגעתו של סג"ל לוותה בסערה גדולה , לאחר שבתחילה נראה היה כי מדובר במהלך שנועד להפחית את עוצמת הביקורת על דבריו של רזי ברקאי לגבי משפחות מחבלים שגופותיהם נמצאות בידי ישראל. בהמשך דובר על כך שהתכנית החדשה תגזור שעה מזו של ברקאי, אולם אז איים המגיש הבכיר לפרוש מהתחנה לאחר יותר מ-20 שנה. בסופו של דבר הוחלט לחדש את החוזה עם ברקאי, לשבץ את סג"ל בשעה 11:00, ולהזיז את המילה האחרונה לשעה 18:00, וזכות גם בדרך זו בביקורת קשה על "הריגת" המותג הרדיופוני.
בגל"צ אישרו את הפרטים. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    העתיקו את התוכנית
    מאזין ימני 03/2016/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה לא צוות חדש. חצי מהם שידרו איתו גם בגלי ישראל לגלי צה"ל אין בושה להעתיק תוכנית מרדיו אחר? מצחיק, כאילו שנגמר המעוף בתחנה הצבאית. אני נשאר עם גלי ישראל
    סגור
  • 2.
    לסגור את גל"צ
    אחד 03/2016/27
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לא להפוך לימנית - לימין אמיתי אין מקום בתחנה צבאית.
    סגור
  • 1.
    אין אפילו פרעאנק אחד כולם אשכנזים ,מדינת זבל גזענית .
    בבר העארס 03/2016/27
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ככה עשיתם באירופה לפני 80 שנה שם ידעו לטפל בכם , ותמשיכו ככה גם כאן יטפלו בכם באותה צורה.
    סגור
  • האמנם? בבר הערס
    ש,ט, 03/2016/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גלית אטבריאן נראית לך אשכנזיה? היא פרענקית גאה ובצדק
    סגור