תקשורת ומדיה

מבין מאות מתמודדים: עיתונאית ישראלית העפילה לגמר תחרות פורמטים בינ"ל

ליטל שמש הציגה פורמט דוקו-ריאליטי שיתמודד בסוף אפריל בחמישייה הסופית של תחרות פורמטים אוקראינית של חברת MRM, בשיתוף עם פסטיבל מיפ

אלכסנדר כץ |  1
ליטל שמש (צילום מתוך דף הפייסבוק של ליטל שמש)
רגע לפני מיפ, עלתה העיתונאית ליטל שמש לשלב הגמר בתחרות הפורמטים Small world Big Ideas שנערכת בשיתוף חברת Small World ויריד הטלוויזיה שיתקיים בשבוע הבא בקאן.
את התחרות מנהלת חברת MRM האוקראינית שהזמינה יוצרי טלוויזיה מכל העולם לשלוח רעיונות פורצי דרך לפורמטים טלוויזיוניים, וחלק קטן מהם יציגו אותם אל מול חבר שופטים מכל העולם שיתכנס בקייב בסוף אפריל. בין חבר השופטים נמצאים טים קרסנטי, נשיא Small World ארה"ב; דני פנטון, מנכ"ל Zig Zag Productions אנגליה; ויקטוריה ירמושק, מנכ"לית MRM אוקראינה ועוד. הזוכה יוחתם על חוזה עבודה ויקבל כניסה חופשית לכנס מיפ הבא שיתקיים באוקטובר.
מתוך מאות ההצעות, הגיעו חמישה לגמר, בהם ההצעה של שמש לתכנית בקטגוריית דוקו-ריאליטי שמשתייכת לז׳אנר ה-observation, כלומר תכניות דוגמת בייבי בום, בהן אין התערבות של ההפקה. השבוע היא קיבלה הודעה על כך.
שמש (32) משמשת כמגישת החדשות של אתר ישראל היום, פאנליסטית בערוץ 20 ומגישה בגלי ישראל. בעבר השתתפה בגמר תחרות הפורמטים של דורי מדיה ועוסקת גם בהסברה ישראלית ברחבי העולם. 
תגיות ליטל שמש | מיפ
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לחמוד.
    לא החמוד 03/2016/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמוד.
    סגור