תקשורת ומדיה

בגמר תחרות הפורמטים של MIP: האיש שהתכתש עם מירי רגב - ואנשי קרקס ישראלים

מבין 500 הצעות, נבחרו חמש - שתיים מהן מישראל. תנין הפקות עם HERO OR ZIRO, וצמד אנשי הקרקס יניב סוויסה ולירז מיה שגריר עם X Y Z. הפרס: 20 אלף אירו
אלכסנדר כץ |  1
תחרות Mip formats international pitch, היום (צילום צילום גולשים)
2 קבוצות ישראליות יתמודדו בשעות הקרובות (יום א') בתחרות הפורמטים הבינ"ל של MIP שתתקיים במתחם יריד הטלוויזיה בקאן. השניים הם אנשי הקרקס יניב סוויסה ולירז מיה שגריר, וחברת תנין הפקות.
הפורמט הראשון של סוויסה ומיה שגריר שאוב מעולמות הקרקס, ונקרא X Y Z. סוויסה הוא אקרובט ובעלים של קבוצת קרקס  Yהגדולה בארץ, ושגריר היא בעלים של סוכנות ליהוק אמני קרקס בינ"ל. במוקד ההצעה שהגישו ל-Mip formats international pitch, מעין מכונה כמו מכונות הבובות בקניון, אבל אינושית. משתתף סלבריטי אמור לזכות בתמיכת חבריו, זוכה בבובות מלאות בכסף, ואם לא – הוא נזרק למעין בור מלא בנוזל ירוק.
שגריר סיפרה לאייס בשיחה מקאן איך נולד הפורמט: "יניב תכנן את המעליות בשעשועון מי למעלה עם ארז טל וישראל קטורזה, וזכה בתכנית הדבר הגדול הבא, ואז עלה הרעיון לכתוב פורמט שמתכתב עם העיסוק שלנו בקרקס. שלחנו את הפורמט לתחרות לעלינו לגמר.
המתחרה השני היא חברת 'תנין הפקות', לה יש כבר ניסיון עם מכירת פורמטים לחו"ל. החברה הגישה הצעה לפורמט בשם HERO OR ZIRO שיצרו בעלי 'תנין' גילי גולן יחד עם שראל פיטרמן. במוקד ההצעה עומד על במה מבנה גדול עם הספרות 1000000, כאשר בספרה 1 עומד מתמודד שאמור לנמח את המתמודדים בנמצאים בספרות אפס. כל ניצחון שכזה מעניק פרס כספי שהולך וגדל עד לפרס הגדול – מיליון דולר.
גולן, שבשנה האחרונה שמו עלה בהקשר לריב מתוקשר במיוחד עם שרת התרבות מירי רגב, שהגיע גם לבית המשפט והסתיים, אמר בשיחה מקאן: "אני מתרגש. עוד מעט אני עולה לספר על הפורמט, ואני מקווה שזה יתפוס".
את תחרות הפורמטים מלווה חברת הפצת התוכן all3media, שתעניק 5,000 אירו פרס לזוכה במקום הראשון, ובנוסף 15 אלף אירו לפיתוח הפורמט וליווי בהפצתו. לתחרות הנוכחית הוגשו 500 הצעות, מתוכם נבחרו חמישה בלבד, שניים מהם ישראלים. בשעה הקרובה תחל התחרות במסגרתה יעלו המתמודדים ל-5 דקות פיץ' בו יציגו את הפורמט, עוד 3 דקות שיחה עם השופטים. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    שי 04/2016/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור