תקשורת ומדיה

גאווה מקומית: אנשי הקרקס הישראלים זכו בתחרות הפורמטים של יריד MIP

הפורמט X Y Z של יניב סוויסה ולירז מיה שגריר, גרף 20 אלף אירו ויזכה ללווי של חברת ההפצה הבינ"ל all3media. בחמישיה הסופית התמודדה גם חברת 'תנין הפקות'
אלכסנדר כץ | 
יניב סוויסה ולירז מיה שגריר, בעלי הפורמט X Y Z, שזכו בתחרות הפורמטים של MIP (צילום צילום גולשים)
יניב סוויסה ולירז מיה שגריר זכו לפני דקות אחדות (יום א') במקום הראשון בתחרות הפורמטים של יריד הטלוויזיה MIP בקאן. סוויסה ושגריר הציגו בשעה האחרונה את הפיץ' לפורמט בשם X Y Z, וכעת ייקחו הביתה 20 אלף אירו, 5,00 כפרס והיתר כמענק לפיתוח הפורמט. בנוסף, השניים יזכו לליווי של חברת ההפצה הבינ"ל all3media, נותנת החסות לתחרות.
מוקדם יותר פורסם באייס כי לתחרות אליה נשלחו לא פחות מ-500 הצעות לפורמטים, העפילו חמישה מתמודדים, מהם שניים ישראליים. השני הייתה חברת תנין הפקות של גילי גולן, עם פורמט בשם HERO OR ZIRO שיצרו גולן ושראל פיטרמן.
הפורמט של סוויסה ומיה שגריר שאוב מעולמות הקרקס. סוויסה הוא אקרובט ובעלים של קבוצת קרקס Yהגדולה בארץ, ושגריר היא בעלים של סוכנות ליהוק אמני קרקס בינ"ל. במוקד ההצעה שהגישו ל-Mip formats international pitch, מעין מכונה כמו מכונות הבובות בקניון, אבל אנושית. משתתף סלבריטי אמור לזכות בתמיכת חבריו, זוכה בבובות מלאות בכסף, ואם לא – הוא נזרק למעין בור מלא בנוזל ירוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה