תקשורת ומדיה

לא רק מסי: ערוץ ONE רכש את הזכויות למרוצי פורמולה עם הישראלי רוי ניסני

עפ"י הערכות שילם ONE כמה עשרות אלפי אירו עבור שידור 18 מרוצים, שישודרו בשבת וראשון ואמורים להינות מהרייטינג של הליגה הספרדית. ויש גם ראייה לעתיד
אלכסנדר כץ | 
רוי ניסני עם הפורמולה 3.5 (צילום יח"צ)
ערוץ ONE רכש את זכויות השידור למרוצי פורמולה 3.5 בהשתתפותו של הישראלי רוי ניסני – כך נודע לאייס. על פי הערכות, שילם הערוץ עבור 9 סבבים (18 מרוצים) שיתקיימו ב-2016, כמה עשרות אלפי אירו לחברת G1 sport management, חברת ניהול שמנהלת את ניסני, היושבת בהונגריה ומחזיקה בזכויות השידור במספר טריטוריות, בהן ישראל. השידור הראשון יהיה בעוד כשבועיים.
תחרות פורמולה 3.5 ליטר נחשבת לסבב השני בחשיבותו אחרי פורמולה 1. גורמים מעריכים כי ניסני, שחתם לאחרונה בקבוצת לוטוס, עשוי בתוך שנתיים-שלוש להגיע למרוצי פורמולה 1, שזוכה לפופולאריות גם בישראל, מדינה לא מפותחת מבחינת ספורט מוטורי.
פרט זה הוא אחת הסיבות להתעניינות של ONE. מדוע? זכויות השידור לפורמולה 1 נמצאות בידי ערוץ הספורט, אבל הן עשויות להשתחרר בתוך מספר מועט של שנים. בערוץ ONE לא יסרבו לשים את ידיהם עליהן אם וכאשר ישתחררו, ועוד עם פוטנציאל למכפיל רווח בזכות האפשרות להשתתפותו של נהג ישראל, ניסני, שימשוך עוד צופים ישראלים, שאוהבים לראות על המסך ספורטאים ישראלים בתחרויות בינ"ל.
רכישת הזכויות של פורמולה 3.5 מוסיפה עוד תוכן לערוץ ONE, שרק בקיץ האחרון ביצע את המחטף הגדול ביותר בשנים האחרונות עם רכישת הזכויות לליגה הספרדית ששודרה עד אז בערוץ הספורט. מבחינת ONE, תחרות הפורמולה יכולות "לסגור חורים" בימי שבת וראשון, ימים שמשודרים גם משחקים בליגה הספרדית.
ובכלל, המרוצים עשויים להינות מנתוני הצפייה של הליגה הספרדית, שתתרום צופים לספורט המוטורי. המשחקים מהליגה הספרדית שכוללים את ריאל מדריד או ברצלונה (אבל לא אחת נגד השנייה, א"כ), מנפקים כ-5% צפייה בשבתות. משחקים עם קבוצות בדרג נמוך מ-2 אלה, יזכו לאחוזים בודדים. בדיוק בגלל הנתונים הללו, ב-ONE מעריכים כי יצליחו להביא צופים גם למרוצי המכוניות.
ב-ONE אישרו את הפרטים. ירון מיכאלי, נציג קבוצת הניהול G1 של ניסני בישראל, אמר לאייס כי "אחרי 5 שנים בערוץ הספורט, אנחנו יוצאים לדרך חדשה. זה המקום להודות ל'ספורט 5'. רוי ניסני נמצא בצמרת הספורט המוטורי בעולם. המרוצים בסבב העולמי של פורמולה 3.5 ליטר משודרים בשידור חי ל-70 מדינות ואני מאמין שהחיבור עם ONE יביא את ניסני וגם את הספורט המוטורי לחשיפה גבוהה ולקהלים חדשים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה