תקשורת ומדיה

כפי שנחשף באייס: צ'רלטון הגישה בקשה להעלות 2 ערוצי ספורט חדשים בתשלום

החברה נערכת לקראת העונה הבאה - ופועלת גם לגיוס טאלנטים לצוותי המגישים והפרשנים, לאחר שרכשה את זכויות השידור של הכדורגל הישראלי בחצי מיליארד שקלים
אלכסנדר כץ | 
הפועל באר שבע כובשת מול מכבי ת"א. משחק העונה הסתיים ב-1:1 (צילום צילום מסך)
חברת צ'רלטון הגישה לאחרונה למועצת הכבלים והלוויין בקשה להעלות 2 ערוצי ספורט נוספים בתשלום. הבקשה הוגשה לקראת העונה הקרובה שצפויה להיות עמוסה מבחינת תוכן על 2 הערוצים הקיימים של החברה - ספורט 1 וספורט 2.
שנתיים לאחר שסירבה המועצה לאשר בקשה דומה לצ'רלטון, היא תאלץ לדון בכך שוב – ובין היתר לדון באפשרות שהוספת ערוצים תוביל לעלייה במחיר חבילת הספורט.
כבר לפני חודשיים פורסם באייס כי חברת שידורי הספורט התחילה להיערך לקראת העונה הבאה, בין היתר באמצעות העלאת ערוצים חדשים וגיוס טאלנטים - כדי לגבש את צוות המגישים והפרשנים לעונת המשחקים שתתחיל בקיץ.
כזכור, בדצמבר האחרון גברה צ'רלטון על 4 חברות אחרות, בהן קבוצת RGE ופרטנר, וזכתה בזכויות השידור הגדול בתולדות התקשורת הישראלית. במסגרת זו צ'רלטון התחייבה לשלם 506 מיליון שקל ל-4 עונות עבור המשחק המרכזי, לשידור 6 המשחקים הנוספים, תקצירי המשחקים, משחקי גביע וגביע הטוטו, כל משחקי הליגה הלאומית.
חלק מהשידורים תאלץ צ'רלטון למכור הלאה משום שהם מחייבים שידור בערוצים פתוחים (המשחק המרכזי, תקציר משחקי הליגה והשלבים המאוחרים במשחקי הגביע), ואת שאר השידורים היא יכולה לשדר בערוצים שבבעלותה, בהם היא כבר משדרת בין היתר את הליגות האנגלית, הגרמנית והפורטוגלית, ליגות כדורגל מדרום אמריקה, תחרויות טניס, כדורסל אירופי ומרוצי פורמולה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה