תקשורת ומדיה

דלית עופר עוברת לרדיו ללא הפסקה – וחוזרת לשתף פעולה עם אור צלקובניק

אחרי שפרשה מגלגלצ, תגיע מייסדת התכנית 'ארבע אחרי הצהריים' לתחנה האזורית ותיקח חלק בעריכת 'שבת עברית'. בתחנה תפגוש מי שהיה עובד שלה, ועכשיו ינהל אותה - צלקובניק
אלכסנדר כץ | 
רדיו ללא הפסקה 103FM (צילום לוגו)
דלית עופר, המייסדת והעורכת של התכנית המיתולוגית 'ארבע אחרי הצהריים' בגל"צ, מצטרפת החודש לרדיו ללא הפסקה והיא תיקח חלק בעריכת 'שבת עברית', רצועת השירים העבריים של התחנה שמתחילה בשישי אחר הצהריים ומסתיימת בשבת בלילה.
עופר כיהנה כמנהלת גלגלצ בין השנים 2006-2014, ועוד קודם לכן הייתה מנהלת מחלקת המוזיקה בגל"צ. היא יזמה וערכה תכניות רדיו שהפכו לציוני דרך כמו 'המילה האחרונה', 'אחרי המלחמה' (שהביא ליצירת האלבום 'אפר ואבק'), 'זאת המנגינה שלנו' ועודו. היא נחשבת למומחית בתחום הזמר העברי ואחראית בין השאר ל-6 אלבומי אוסף מצליחים של 'ארבע אחרי הצהרים'. ב-2014 עזבה את גל"צ.
'שבת עברית' ברדיו ללא הפסקה נוסדה לפני קרוב ל-20 שנה. היא מפגישה את הקלאסיקות הגדולות של המוזיקה העברית עם פנינים מוזיקליות נשכחות עוד מהעשורים הראשונים לקום המדינה.
כעת תחזור עופר לעבוד עם אור צלקובניק, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, שהיה המנהל המוזיקלי של גלגלצ כאשר זו הייתה מנהלת התחנה המוזיקלית.  
"בהיותי סרבנית סדרתית להצעות עבודה מאז פרישתי, הפתעתי אפילו את עצמי בקלות ובשמחה בהן נעניתי לפניה של רדיו ללא הפסקה", מסרה עופר. "מצאתי בה מענה לגעגועיי ל-2 אהבות גדולות שלי - עריכה מוזיקלית וזמר עברי. על הדרך זכיתי גם באכסניה נעימה מאין כמותה, עם אנשים מצוינים שחלקם אף עבדו לצידי במהלך השנים. לעונג לי להצטרף למותג המנצח שיצר יואב חנני ולשלב עמו כוחות בעריכת רצועת סוף השבוע שמכבדת, מוקירה ומשמרת את הקלאסיקה הישראלית להנאת המאזינים".
צלקובניק אמר כי הוא "שמח לשוב ולשתף פעולה עם דלית עופר, אשת הרדיו האגדית, שמצטרפת למשפחת FM103 ומביאה עמה ל'שבת עברית' ניסיון, הבנה ועושר תרבותי רב. יחד איתה ועם יואב חנני, העורך המייסד של הקונספט המוביל והאהוב, נמשיך ברדיו ללא הפסקה לשמר את שורשי המוסיקה העברית ולחלוק כבוד לדורות המייסדים שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה