תקשורת ומדיה

אני חוזר הביתה: סמנכ"ל ערוץ 24 טל סיטון מונה למשנה למנכ"ל ערוץ 9

סיטון עבד בערוץ 9 במשך 10 שנים במגוון תפקידים - בין היתר כסמנכ"ל שיווק וניו מדיה, עד שעבר לקשת לתפקיד בכיר בערוץ המוזיקה. כעת הוא חוזר לערוץ עם מנכ"ל חדש, לוקיישן חדש ולאחר התייעלות
אלכסנדר כץ |  6
טל סיטון (צילום גולשים)
3 שנים לאחר שעזב את ערוץ 9, הוא חוזר. לאייס נודע כי טל סיטון מונה למשנה למנכ"ל ערוץ 9  יורי קגנוביץ', ויהיה אחראי על השיווק והפיתוח העסקי של הערוץ בארץ ובעולם.
סיטון שימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק והמכירות בערוץ 24 והיה אחראי בין היתר על אסטרטגיית השיווק ובניית תכניות העבודה של ערוץ המוזיקה, כמו גם ניהול פרויקטים מסחריים בקבוצת קשת, המחזיקה בערוץ. הוא בן 39, עם 2 תארים במנהל עסקים עם התמחות בפרסום, שיווק ומערכות מידע.
לסיטון היכרות עמוקה עם ערוץ 9 דובר הרוסית ומילא בו שורה של תפקידים בכירים לאורך עשור. לפני שעזב לקשת, הוא שימש סמנכ"ל השיווק והמכירות של הערוץ, בנה והשיק מדד צרכנות רוסי ייחודי לטובת הקהילה העסקית שמיפה את הרגלי הצריכה של הציבור הישראלי-רוסי. עוד לפני כן היה סמנכ"ל ניו מדיה בערוץ ומנהל חברת אינטרסול דיגיטל מדיה 9 שהתמחתה ברכש מדיה ובשוק הפרסום האינטראקטיבי בשפה הרוסית.
הוא מגיע כעת בתקופה מאתגרת לערוץ, שעבר 2 סבבי פיטורים בשנה האחרונה, החלפת מנכ"לים, ומעבר עתידי מהאולפנים החדשים והמפוארים אותם בנה בעלי הערוץ אלכסנדר לוין באזור התעשייה של מודיעין, ללוקיישן צנוע הרבה יותר, בהתאם לתכנית ההתייעלות שערוץ 9 נאלץ לעבור. כאמור, לאחרונה נחתם חוזה בין הערוץ לבין תאגיד השידור הציבורי, שיעביר אליו באופן זמני את האולפנים והמשרדים, עד למעבר למתחם קבוע בירושלים.
סיטון אישר לאייס את הפרטים, ומסר כי "25 שנים אחרי העלייה מברית המועצות וחשיפת שיא לכ- 4 מיליון משקי בית דוברי רוסית בישראל, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וגרמניה, תפקידו של ערוץ 9 מעולם לא היה חשוב יותר. תהליך ה'בדלנות מרצון' והחזרה ל''רוסיות' שעוברים דור 1.5 הופכים את הערוץ למדורת השבט החדשה שלו. אני מצטרף לערוץ 9 בתקופה מאתגרת ומשוכנע כי הניסיון המקצועי שרכשתי ותפקידי המפתח שמילאתי בקשת יתרמו לתוצאות העסקיות של הערוץ. לאחרונה השלים הערוץ את בניית מערך הקרוס-פלטפורם שלו, במסגרתו הושקעו משאבים רבים בחיזוק הפלטפורמות הדיגיטליות, האתר והמסך. מדובר במהלך אסטרטגי ארוך טווח שיילווה את הערוץ בשנים הקרובות. מדדי הצרכנות של המגזר הרוסי מצביעים כי המגזר חי, בועט וכאן כדי להישאר".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שרתנו יחד בצבא הבחור תותח שמח על הצלחתו (ל"ת)
    יואל 09/2019/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    סיטון יביא תוצאות מדובר באדם עם לב וניסיון
    חבר טוב 05/2016/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נהנתי לעבוד איתו בקשת מקצוען אמיתי מאחל המון בהצלחה
    סגור
  • 3.
    פרשנות למי שלא מבין
    אחת שיודעת 05/2016/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בעל הערוץ שלא מבין בתקשורת ולא מבין מהי המנטליות הישראלית אפילו בקרב יוצאי חבר העמים שחיים בישראל מנכ״ל שלא מבין בניהול משנה למהכ״ל ... כי ערוץ 24 הוא פשוט הצלחה מסחררת... אבל מה, הכי חשוב שהם בעצמם מאמינים הכותרות ב-ICE שוות את הכל מצחיק
    סגור
  • 2.
    הוא גדול
    אלדד 05/2016/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השמיים הם הגבול https://youtu.be/InySTpOTjDM
    סגור
  • 1.
    ברכות לטל התותח
    אלכס 05/2016/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחלה מהלך של המנכ"ל החדש - להחזיר את טל. הבחור יודע להביא פרסום ולעשות כסף! ברכות חמות! :)
    סגור
  • אלכס אתה שיכור (ל"ת)
    כבוד למגזר 05/2016/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור