תקשורת ומדיה

לאחר 17 שנה: סמנכ"ל הפרומו והקידום של קשת ירון גת החליט לפרוש

גת הגיע לזכיינית ב-1999 כבמאי במחלקת הפרומו, והתקדם בסולם התפקידים, כאשר בעשור האחרון היה אחראי על ניהול, בניית ויישום אסטרטגיית הקידום והמיתוג למותגי הזכיינית
אלכסנדר כץ |  1
ירון גת (צילום פרומקס)
ירון גת, סמנכ"ל הפרומו והקידום של קשת וחבר הנהלת הזכיינית, הודיע על החלטתו לפרוש מהחברה ולצאת לדרך חדשה. בכך חותם גת 17 שנים בזכיינית ערוץ 2. 
גת (45) החל את דרכו ב'קשת' ב-1999 כבמאי במחלקת הפרומו. תוך שנה מונה למנהל קריאייטיב ובעשור האחרון שימש כסמנכ"ל הפרומו והקידום, כאשר במסגרת זו היה אחראי על ניהול, בניית ויישום אסטרטגיית הקידום והמיתוג. 
מחלקת הפרומו של קשת עומדת מאחורי קמפיינים רבים וזכתה בפרסים רבים בתחרות הפרומואים הבינ"ל promaxBDA. היא גם אחראית על בניית מותגי תוכן על המסך, פרסום חוץ מסכי וניהול תחום הרשתות החברתיות. תחת ניהולו של גת, נבנו מותגים וקמפיינים לתכניות הזכיינית - בין היתר לארץ נהדרת, רמזור, האח הגדול, מאסטר שף, מסודרים, חטופים ועוד. 
גת היה שותף להחלטות אסטרטגיות במהלכים המרכזיים של קשת בשנים אלו, הרצה מטעם החברה בכנסי PromaxBDA העולמיים והיה שותף בהקמת כנס PromaxBDA המקומי בירושלים המארח בכירים מעולם הקריאייטיב הבינ"ל. 
בשנה שעברה אמר בראיון לאייס כי "כל תכנית שאנחנו עושים לה פרומו, מתחילה באיזושהי מחשבה אסטרטגית כדי לדעת איך לקדם אותה בכלל, לאיזה קהל. ואז אתה חופר, מנסה לזקק את הנקודה שהיא הכי נכונה ללכת איתה אל הקהל, וכך אתה בונה בריף ומקים את הקריאייטיב. יש לנו כל מיני בדיקות ואנחנו עושים תוך כדי קמפיין לתכנית. אנחנו מעלים את הרעיונות לרשתות ורואים איזה דיבור נוצר, כך שיש לנו עוד זמן לתקן".
הראיון עם גת ועם אלדד וינברגר, עוד בכיר בקשת שעבר עזב את הזכיינית וחזר לעולם הפרסום, התקיים לקראת כנס Promax בירושלים שנערך בשנה שעברה יממה לפני הבחירות הדרמתיות בהן זכה ראש הממשלה בנימין נתניהו בגדול. "מה שקרה בבחירות האלה היה השתוללות, כולם סימנו לעצמם שהם רוצים להיות ויראליים ובמקום להתעסק בפוליטיקה, מתעסקים בצחוקים ובדאחקות - מי ביותר הצלחה ומי בפחות", אמר גת לאייס. "אין ספק שזירת התעמולה שפעם הייתה תשדירי הבחירות שכבר לא מעניינים את האנשים, הפכה להיות פייסבוק וביוטיוב, ולשם הולך הרבה כסף".
בהודעת קשת לתקשורת מהיום, אמר גת כי "בתום 17 שנה, אחרי לבטים רבים, חשש והתרגשות רבה, החלטתי לצאת ולבדוק מה יש שם מעבר לקשת... היתה זאת זכות גדולה שאינה מובנת מאליה, להיות חלק מקשת". לדבריו, "לפני כמה שנים ביקר בקשת האוורד גורדון. אני הצקתי לו בשאלות על באפי והוא דיבר איתי על אבי ניר. הוא הגדיר את אבי כ- force of nature ואין הגדרה מדויקת מזו. אז לתופעת הטבע שנקראת אבי ניר - תודה על האמון שנתת בי במשך השנים, שלא הפסקת לדרבן ולדחוף אותנו ללכת רחוק יותר, לפרוץ דרכים חדשות ויצירתיות ללא פחד, שגרמת לי להבין שאין דבר שאי אפשר להשיג ושדאגת שלא יהיה אפילו רגע אחד משעמם. ויותר מכל לאנשים היקרים במחלקת הפרומו - חבורה שרק מי שעבר בה לאורך השנים יכול להבין עד כמה היא נדירה".
מנכ"ל קשת אבי ניר מסר כי "ירון העניק לנו את אחת המתנות הכי חשובות לקשת - מקוריות ויופי. כארגון טלוויזיה ותוכן, אנחנו שואפים למשוך צופים רבים למסך, אך לא פחות חשוב לנו,  לעשות זאת  באופן יצירתי ומרהיב. ירון כיוצר ומנהל עשה זאת יום יום בכישרון רב. בשם כולנו, חברים ושותפים לדרך, אני  מאחל  לירון הצלחה רבה בהמשך דרכו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה כיף למי שיקבל אותו (ל"ת)
    יעל 05/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור