תקשורת ומדיה

אחרי עשור: ליאור פרידמן החליט לעזוב את חברת החדשות של ערוץ 2

פרידמן הגיע ל'חדשות 2' ביום בו נחטף גלעד שליט. בהמשך שימש כשליח החברה באירופה, וב-3 השנים האחרונות הגיש יחד עם דוריה למפל את רצועת חדשות הלילה
אלכסנדר כץ |  3
ליאור פרידמן (צילום באדיבות חדשות 2)
איש חברת החדשות של ערוץ 2, ליאור פרידמן, החליט לעזוב את 'חדשות 2' . פרידמן יסיים את עבודתו בחברה בעוד כחודשיים, ובכך יחתום כעשור ב'חדשות 2'.
פרידמן (31) החל את דרכו ב'חדשות 2' בשנת 2006, בתחילה ככתב בנושאי טכנולוגיה וחדשנות ומגיש מבזקים לצד תפקידי עריכה. בין השנים 2010-2013 שימש שליח 'חדשות 2' באירופה במהלכן סיקר את אולימפיאדת לונדון, החתונה המלכותית ועוד. עם חזרתו החל להגיש יחד עם דוריה למפל את רצועת חדשות הלילה של החברה – 'החדשות הלילה', וייעץ בנושאי חדשנות ופיתוח.
בפוסט שפרסם היום בפייסבוק, כתב: "ביום העבודה הראשון שלי ב'חדשות 2' נחטף גלעד שליט, 3 שבועות אחר כך פרצה מלחמת לבנון השנייה. אלה היו ימים קשים ומורכבים, אבל אמר מי שאמר שלומדים לשחות הכי טוב בלי מצופים. ואיזו שחייה זו הייתה - דרך תעלות וימים, יבשות ואוקיינוסים, אל מקומות ואנשים שילד סקרן כמוני לא יכול שלא לטרוף, ללמוד ולסחוט אותם עד כמה שאפשר".
"אז אחרי 14 שנים בעיתונות, 10 מהן בכלי התקשורת הטוב והמקצועי בישראל, נראה לי שהגיע הזמן לממש את מה שצברתי ולהשקיע במקום אחר", המשיך פרידמן, והודה לחבריו ל'חדשות 2', למנהליו המנכ"ל אבי וייס, עורך המהדורה המרכזית גיא סודרי, עמית סגל, והפרטנרית שלו להגשה - דוריה למפל.
מנכ"ל 'חדשות 2' אבי וייס מסר: "ליאור הוא מהטובים ומהמוכשרים שצמחו בחברת החדשות. הכישרון העיתונאי והטלוויזיוני, היצירתיות, האינטליגנציה ומשחק הנשמה הביאו אותו להצטיין בכל תפקיד שמילא. בשנים האחרונות, לצד תפקידיו הרשמיים, ליאור היה שותף בצוות הפיתוח של החברה שעסק בחדשנות ובתוכן. אין לי ספק שליאור ימשיך להצטיין גם בעתיד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מן המעצבנים שבמעצבנים.בינתיים הוא לא מפסיק להופיע ערב ערב.
    ע.ו. 06/2016/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא אמנם הודיע אבל הוא עדיין משדר ערב ערב.אולי התחרט בכל אופן הוא פשוט בלתי נסבל.זחוח ומלא חשיבות עצמית ובעיקר לא סותם את הפה.עופר חדד לעומתו הרבה יותר מוצלח.אם האו אומר שיפרוש מוטב שיעשה כן ובהקדם.
    סגור
  • 2.
    חתיכי, יחסר לי (ל"ת)
    אייל 06/2016/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אכן מיצה
    בהצלחה 06/2016/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בהמשך במה יעסוק
    סגור