תקשורת ומדיה

אז לא כולם מפטרים: אתר פאנט מרחיב את המדור הכלכלי - וגייס 5 עיתונאים

ממדור שהתמקד בצרכנות, מתכוונים באתר פאנט דובר הערבית להרחיבו כבר ממחר לתחומי כיסוי נוספים כגון העולם הפיננסי, קריירה, יזמות ועוד, בעריכת נביל ארמלי
אלכסנדר כץ | 
באסם ג'אבר, מבעלי קבוצת פנורמה (צילום יח"צ)
על רקע הידיעות של הימים האחרונים על פיטורים בערוץ 10 ובכלכליסט, מסתבר שיש גופי תקשורת שבתקופה מאתגרת זאת דווקא מגייסים עובדים. אחד מהם הוא אתר פאנט בערבית. לאייס נודע כי האתר גייס עורך ועוד 4 כתבים כדי להרחיב בצורה משמעותית את המדור הכלכלי שלו.
עד כה כלל המדור בעיקר תכני צרכנות, אולם מחר (יום ו') צפויה קבוצת פנורמה, החזיקה באתר לצד ערוץ הלא TV, השבועון פנורמה ופורטל NISWAN, להשיק את המדור מחדש בצורה נרחבת הרבה יותר, והוא יסקר את התחום הכלכלי במגזר הערבי. המדור המחודש יתמקד בעולם הפיננסי (שוקי הון, מטבעות, בנקים, ניהול כספי וכדומה), יזמות וחדשנות, ניהול הבית, קריירה ועוד.
את הפרויקט יערוך העיתונאי הכלכלי נביל ארמלי שמשמש כיום כעורך ומגיש התכנית הכלכלית אלמואשר בערוץ הלא TV. בין השנים 2007-2013 ערך וניהל נביל את מגזין הכלכלה והעסקים מאלקום שנחשב בזמנו כפורץ דרך בעיתונות הכלכלית הערבית בישראל.  לצד הכתבים הייעודיים שגויסו לפרויקט, המדור יקבל גם תכנים משאר כתבי פאנט בישראל ובעולם.
בשלב זה לא מתכוונים בפאנט לתרגם את המדור החדש לכדי תכנית טלוויזיה יומית בערוץ הלא TV בסגנון לילה כלכלי או כלכלי בלילה, אלא מעדיפים להתמקד בזירה הדיגיטלית.
באסם ג'אבר, מבעלי קבוצת פנורמה, אישר לאייס את הפרטים ומסר כי "אתר פאנט ימשיך ויוביל את התקשורת למגזר הערבי. אנחנו מחדשים כל הזמן ומובילים בכל התחומים. הכלכלה זה נושא שתמיד עניין את המגזר, לאחרונה הביקוש לתכנים כלכליים התגבר וקבוצת פנורמה משיקה את פאנט כלכלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה