תקשורת ומדיה

עושים כבוד לחתן פרס ישראל: יעקב אחימאיר יקבל אות מפעל חיים מבני ברית

המרכז העולמי של הארגון יעניק גם פרסים ל?אמנדה בורשל-דן מ-The Times of Israel, ואליסון קפלן סומר מ'הארץ' על סדרת כתבות על קהילות יהודיות בתפוצות שפורסמו ב-2015
כתבי אייס |  1
יעקב אחימאיר. ערוץ 1 קול ישראל (צילום: סיגל נפתלי קסל) (צילום סיגל נפתלי קסל)
המרכז העולמי של בני ברית הודיע היום (יום ה') על הזוכים בפרס לעיתונאות למצוינות בסקירת התפוצות בתקשורת הישראלית לשנת 2016 על שם וולף והילדה מטסדורף ז"ל: הזוכות בפרס הם אמנדה בורשל-דן, עורכת העולם היהודי ב-The Times of Israel, ואליסון קפלן סומר, כתבת הארץ. 2 העיתונאיות הגישו סדרה של כתבות על קהילות יהודיות בתפוצות שפורסמו במהלך 2015. 
חבר השופטים החליט גם להעניק אות מפעל חיים ע"ש לואיס וטרודי שידלובסקי לחתן פרס ישראל בתקשורת, מגיש איש רשות השידוריעקב אחימאיר. אחימאיר עורך ומגיש את מגזין חדשות החוץ רואים עולם בערוץ 1 ומגיש מדי פעם את יומן הבוקר ברשת ב'.
הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי מוענק מדי שנה זו השנה ה-24 ברציפות. הפרס מכיר במצוינות בסקירה של העיתונאות הישראלית - הכתובה, המשודרת והמקוונת - על יהדות התפוצות בת זמננו ויחסי ישראל-תפוצות היום. 


אליסון קפלן סומר ואמנדה בורשל-דן (יח"צ)
מנהל המרכז העולמי של בני ברית עו"ד אלן שניידר, מסר כי "הזוכות בפרס השנה הן עיתונאיות יוצאות דופן שהקדישו את הקריירה שלהן לסיקור התפוצות ויחסי ישראל-תפוצות. העבודה שלהן מאופיינת במסירות, מקצועיות ותבונה והן נבחרו מתוך 14 מועמדים מצוינים". לדבריו, "יהדות התפוצות ויחסי ישראל-תפוצות ממשיכים לייצר עניין רב בקרב עיתונאים ישראלים, ואלו שמצטיינים ראויים לעידוד והכרה באמצעות מפעל הפרס החשוב הזה".
חבר השופטים של הפרס כלל השנה את אשר וייל (יו"ר), מו"ל ועורך כתב העת 'אריאל' (1981-2003); ד"ר יהודית אורבך מבית הספר לתקשורת באוניברסיטת בר אילן; שלום קיטל, לשעבר מנכ"ל 'חדשות 2'; במבי שלג - מייסדת כתב העת 'ארץ אחרת',חברת סגל בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית וכלת הפרס לשנת 2011; ופרופ' גבריאלה שלו, לשעבר שגרירת ישראל לאו"ם.
"פרס זה נוסד כדי לחזק את יחסי ישראל- תפוצות על ידי עיתונאים שהצטיינו בסיקור קהילות יהודיות ברחבי העולם. זה חשוב להכיר בעיתונאים יוצאי דופן אלו על עבודתם בעלת ההשראה והתבונה", אמר יו"ר המרכז העולמי של בני ברית ד"ר חיים כ"ץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעקב אחימאיר
    אביבה 05/2016/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין ראוי מאחימאיר לקבלת פרס מפעל חיים. יישר כח.
    סגור