תקשורת ומדיה

נמשך הרה-ארגון בהנהלה: לירון אברהם מונה למנהל אאוטבריין ישראל

משה בנימין |  1
לירון אברהם (צילום יח"צ)
חברת המלצת התוכן הבינלאומית אאוטבריין ממשיכה ברה-ארגון הפרסונלי בצמרת ההנהלה. חודש לאחר מינויה של סופי מלניק למנהלת השיווק הבינ״ל של אאוטבריין, החברה ממנה את לירון אברהם למנהל אאוטבריין ישראל.  
אברהם ייכנס לתפקיד Country Manager בישראל, בו יהיה אחראי על כל הפעילות העסקית בישראל. הרזומה של אברהם כולל נסיון רב בתחום המסחר והתוכן השיווקי במדיה בישראל, המתפרס על פני 15 שנים. בתפקידו האחרון הוא שימש כמשנה למנכ"לית סלונה ולפני כן הוא ניהל את מוקדי הסחר המרכזיים בהארץ ודה מרקר. במקביל למינויו של אברהם, החברה הודיעה כי עידו ירושלמי, מנהל הפיתוח העסקי אזורי של אאוטבריין במזרח אירופה, המזה"ת ואפריקה,  יקודם לתפקיד מנהל תפעול בינ״ל.
בתוך כך, החברה נבחרה השבוע לפי דירוג אתר Business Insider לאחת מ-10 מחברות הסטראט אפ המובילות בעולם בתחום האד טק. האתר דירג את 37 החברות הפרטיות (לפני הנפקה) המובילות בתחום, בדירוג לפי מדדים של הכנסות, מספר עובדים, השקעות קרנות הון סיכון, חדשות, חידושים ומוניטין.
אאוטבריין דורגה במקום ה-9, לצד חברות סטארט-אפ ישראליות נוספות המתמחות בטכנולוגיות פרסום. על פי האתר, הערכת ההכנסות של החברה עומדות על כחצי מיליארד דולר בשנה. אחד הגורמים להצלחה כך מוסר שם היא  "רכישת Revee, חברת תוכנה מלוס אנג'לס, שתעזור להשיק מוצר חדש, שיאפשר למו"לים לדעת בדיוק כמה הכנסות יוצרים מאמרים בודדים, בזמן אמת", וכן "השקת chatbot המאפשר למו"לים להשיק אפליקציות בפלטפורמות הודעות", ואת שיתוף הפעולה הראשון בתחום שנעשה עם CNN.
איתן גלאי מנכ"ל אאוטבריין אינטרנשיונל: "הדירוג של ביזנס אינסיידר מחמיא לנו. אנו  גאים להוביל את תחום טכנולוגיית הפרסום לצד חברות נפלאות וטובות. אנו נמצאים בתקופה נפלאה עם שימת  דגש רבה על ההון האנושי בחברה. לירון אברהם הוא שחקן חיזוק מעולה עבור אאוטבריין לאור היכולות הרבות שהפגין בקריירה שלו, וכן הבנתו העמוקה של נושא התוכן. לשדרת הניהול הישראלית ישנה השפעה מכרעת על צמיחת החברה ברמה הגלובאלית, ואנו בטוחים כי תרומתו של לירון תהיה גדולה וחשובה. אני מאחל לו ולעידו ירושלמי בתפקידו החדש הצלחה רבה".
לירון אברהם: "אני נרגש ומודה לאאוטבריין על ההזדמנות להצטרף לקברניטי הדור החדש של עולם השיווק הדיגיטלי. מהפכת התוכן הדיגיטלי רק החלה ואני רואה פוטנציאל אדיר במודל העסקי של אאוטבריין בפרט, ושל תוכן דיגיטלי בכלל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בואו נודה
    אני 06/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור איך האיש הלא מוכשר הזה מונה לתפקיד. יותר מזל משכל?
    סגור