שיווק ופרסום

הג'וב הבא: סופי מלניק תוביל את השיווק של אאוטבריין בישראל, מזרח אירופה ואסיה

גיוסה של מלניק-אמיתי נעשה במקביל לתכניות שמגבשת אאוטבריין לשלב הצמיחה הבא שלה. "אני מבינה את הלקוחות ואת משרדי הפרסום והתפקיד שלי בארץ ובעולם יהיה לבנות ולהדק את סיפור המותג"
משה בנימין |  6
סופי מלניק (צילום עופר חג'יוב)
חודש וחצי לאחר שפרשה מתפקידה כסמנכ"ל האסטרטגיה של משרד הפרסום יהושע TBWA, סופי מלניק-אמיתי מקבלת לידיה ג'וב נחשק כשהיא מצטרפת לחברת המלצות התוכן אאוטבריין בה תוביל את השיווק של אאוטבריין בישראל, APAC ו- EEMEA. במסגרת תפקידה תפקח מלניק-אמיתי על פעולות השיווק ותנהל צוות של מנהלי שיווק, בישראל, מזרח אירופה, אפריקה, אוסטרליה, ניו זילנד, סינגפור ויפן.
באאוטבריין מציינים כי גיוסה של מלניק-אמיתי נעשה במקביל לתכניות שמגבשת החברה לשלב הצמיחה הבא שלה. על פי נתוני החברה, אאוטבריין מגישה כיום כ-250 מיליארד המלצות תוכן בחודש ומגיעה ליותר מ-557 מיליון משתמשים ייחודיים ברחבי העולם. לדברי איתן גלאי, מנכ"ל אאוטבריין אינטרנשיונל: "סופי היא אשת שיווק ואסטרטגיה מנוסה ומוכשרת. היא רכשה את כישוריה בדיוק בתעשייה שבה אנו פועלים, בכל תחומי הפרקטיקה השיווקית, הן בשווקים מתעוררים והן בשווקים מסורתיים. היא מצטרפת לחברה ברגע מכריע באבולוציה של המותג שלנו. אנו מרוצים מתוצאות החיפוש לתפקיד זה".
מלניק-אמיתי מגיעה לאאוטבריין עם כ-17 שנות ניסיון מעשי בשיווק ופרסום ואסטרטגיה לבניית מותגים. כאמור, בתפקידה הקודם היא שימשה כסמנכ"לית אסטרטגיה ביהושע TBWA. לפני כן עבדה עם JWT BKK בתאילנד, מקאן בתל-אביב וכמייסדת שותפה ויזמית בחברות חדשניות. השכלתה האקדמית כוללת תואר ראשון (BA) ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני (MBA) מבית הספר הגבוה לתעשייה וניהול בפריז HEC. 
בשיחה עם אייס אומרת מלניק על המעבר מפרסום לשיווק: "קודם כל אני לא אשת פרסום קלאסית. הרזומה שלי שכולל כמה שנים של ניהול שיווק ושותפות במיזמים, מאפשר לי להבין הן את צד הלקוח והן את השיווק. יתרה מכך, במסגרת העבודה במחלקות אסטרטגיה של משרדי פרסום יש נדבך גדול שסובב סביב פיתוח אסטרטגיה, כתיבת תכניות שיווק עם הלקוחות ועוד".
הגיוס של מלניק ממשיך ומרחיב את תופעת המעבר של פרסומאים בכירים לגופי תוכן ומדיה כגון פייסבוק, גוגל, יוטיוב וכעת גם אאוטבריין. מלניק נחשבת לפרסומאית הבכירה ביותר שגויסה על ידי אאוטבריין, אך לא הראשונה. קדמו לה בוגרי ענף הפרסום שהגיעו ממקאן תל אביב ומשמשים בתפקידי ניהול לקוחות. "המגמה מאוד ברורה" אומרת מלניק, "אם אתה אסקימוסי, יותר קל לך לקנות קרח מאסקימוסים. אני מבינה את הלקוחות ואת משרדי הפרסום והתפקיד שלי בארץ ובעולם יהיה לבנות ולהדק את סיפור המותג והצעת הערך של אאוטבריין ובנוסף להבין ולתת פתרון מותאם אישית למותגים וסוכנויות". 
אאוטבריין פועל ב-2 מישורים מרכזיים: מחלקת הפיתוח עסקי שכוללת עבודה מול פאבלישרים (אתרים, קבוצות מדיה, מו"לים) ובמקביל עבודה מול מותגים, חברות ומפרסמים וסוכנויות הפרסום. בכל מחלקה מועסקים אנשי מכירות שאחראים לתחומם באופן נפרד. לצד מלניק מעסיקה החברה שני עובדים נוספים באותו התפקיד אשר פועלים במדנות אחרות בעולם ויחד מכסים את כל הנקודות שבהן אאוטבריין פועלת. מעליהם מפקח על הפעילות מנהל שיווק גלובלי שממוקם בניו יורק, ובנוסף, בכל מדינה מועסק מנהל שיווק מקומי. 
מערכות המלצת התוכן של אאוטבריין המותאמות אישית לגולש מותקנות על אתרי האינטרנט המובילים בעולם ובישראל, כולל CNN, Le Monde, ESPN, Fox News, The Guardian, Slate, The Telegraph, New York Post, Sky News and Time Inc ועוד. החברה הוקמה ב- 2006 ופועלת מהמטה אותו קבעה בניו-יורק וממשרדים נוספים בעולם, כולל אנגליה, צרפת, ישראל, אוסטרליה, סינגפור ויפן. מרכז הפיתוח של החברה ממוקם בישראל. עד כה גייסה החברה כ-100 מיליון דולר ובין משקיעיה הגדולים נמנות הקרנות לייטספיד, כרמל ונצ'רס, ג'מיני, גלנרוק, אינדקס, הרבורווסט ורודיום.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אין עלייך בעולם!
    אוה 04/2016/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שיהיה המון המון בהצלחה אחותי!
    סגור
  • אני בטוח שהיא תהיה מעולה ..ברכות
    קובי אברג'יל 03/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למדנו יחד בחוג ליחסים בינלאומיים בירושלים צרי קשר י
    סגור
  • 4.
    מהאנשים הטובים בתעשיה
    א. 04/2016/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מקצוענות אמיתית לצד אישיות מדהימה. המון בהצלחה!
    סגור
  • 3.
    אני רוצה לכלכך עליה
    אני ראשון 04/2016/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכיר אותה
    סגור
  • 2.
    דבר אחד ברור
    נ.ג 04/2016/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כאחד שלא קשור לאאוטבריין ולא מכיר את סופי, אני יכול להגיד ששני הצדדים הרוויחו.
    סגור
  • 1.
    אסטרטגית על ומקצוענית מדהימה (ל"ת)
    פלנר 04/2016/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור