תקשורת ומדיה

עוד דריסת רגל שלטונית בתקשורת? מקורבו של נתניהו נבחר ליו"ר 'חדשות 10'

למרות התנגדות של עיתונאים ב'חדשות 10', והיסטוריה שכללה חברות בעמותה שקראה לסגירת ערוץ 10, רמי סדן נבחר ליו"ר הדירקטוריון - הגוף המפקח על חברת החדשות
אלכסנדר כץ | 
משרדי ערוץ 10 (צילום אלכסנדר כץ)
עם עיתון מפנק (ישראל היום), זכיינית מפרגנת (רשת) ושידור ציבורי שכפוף לשליטתו, ראש הממשלה בנימין נתניהו יכול להיות מרוצה מההחלטה של דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, שבחר בשעה האחרונה (יום ב') ברמי סדן ליו"ר, בתמיכתה של חברת RGE המחזיקה בערוץ מאז קיץ 2015. סדן – הנחשב למקורבו של נתניהו - חבר בדירקטוריון מאז חודש נובמבר האחרון, אז מונו 4 נציגי ציבור לדירקטוריון, שפעל זמן רב בהרכב חסר.  
סדן הוא עו"ד במקצועו. הוא שימש בעבר כיועץ הסברה למספר אנשי ציבור בכירים, בהם קמפיין לראשות הממשלה של אהוד ברק, וראש הממשלה בנימין נתניהו, ונחשב למקורב לנתניהו ולרעייתו. סדן הודיע לרשות השנייה כי ב-15 השנים האחרונות לא היה לו קשרים חברתיים או עסקיים עם נתניהו.
בנוסף היה סדן פעיל באגודה לזכות הציבור לדעת שקראה לנתניהו יותר מפעם אחת לפעול לסגירתו של ערוץ 10 כאשר זה ביקש הקלות רגולטוריות בשנים האחרונותת. הוא אף תקף בראיון לערוץ 7 את תחקיר "ביבי-טורס".
גורמים בחברת החדשות תוקפים את ההחלטה וטוענים כי המהלך עשוי לפגוע בעצמאות חברת החדשות. הכתב הכלכלי של 'חדשות 10' ויו"ר ועד העובדים, מתן חודורוב, אף צייץ היום בטוויטר כי הוא "מודאג מהכוונה למנות מקורב לראש הממשלה ורעייתו, שתקף תחקירים עליהם, לוביסט, כיו"ר חברת חדשות. מקווה ש-RGE לא תעביר מהלך כזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה