תקשורת ומדיה

מסתמן: ערוץ 9 יעבור ממתחם מודיעין - לאולפני נווה אילן ליד ירושלים

ערוץ 9 צריך לעזוב את המתחם המפואר שלו במודיעין עד חודש יולי, לטובת תאגיד השידור הציבורי. המגעים עם נווה אילן מתייחסים לשטח של 1,300 מ"ר שישמשו אולפנים ומשרדים
אלכסנדר כץ |  1
אולפן ערוץ 9, בעת מבזק חדשות (צילום: אייסTV) (צילום אייסtv)
ערוץ 9 במגעים עם אולפני נווה אילן ליד ירושלים כדי להעביר למתחם זה את האולפנים והמשרדים שלו - כך נודע לאייס. בשלב זה טרם סוכמה העסקה אולם לדברי גורמים, הצדדים נמצאים במגעים מתקדמים והם על סף חתימת חוזה.
כזכור, ערוץ 9 אמור לעזוב את המתחם בו הוא נמצא במודיעין במהלך חודש יולי הקרוב, לאחר שלמקום ייכנס תאגיד השידור הציבורי החדש. התאגיד הוא שוכר משנה של ערוץ 9, שנאלץ לעזוב את המתחם המפואר באזור התעשייה של מודיעין בשל הליכי ההתייעלות שעבר בשנה האחרונה, והבעיה להמשיך להחזיק באולפנים ובמשרדים על שטח גדול.
המגעים בין ערוץ 9 לתאגיד השידור נמשכו תקופה ארוכה, הוקפאו ובסוף העסקה נחתמה לפני כחודש. הדבר הוביל לגל ביקורת קשה מצד עיריית ירושלים ופוליטיקאים, על כך שהשידור הציבורי יוצא מגבולות ירושלים, גם אם לפרק זמן מוגדר של שנתיים.
לאורך החודשים האחרונים בחן ערוץ 9 מתחמים שונים, ובתחילת השנה אף הגיעו להבנות עם אולפני הרצליה. כמו כן נבחנו לוקשיינים נוספים ברחובות וראשון לציון. במקביל נוצר הקשר עם אולפני נווה אילן, שם ממוקמים גם חדשות 2, והעסקה שצפויה להיחתם מתייחסת לשטח של 1,300 מ"ר שישמשו לאולפנים, חדרי עריכה ומשרדים.
מנכ"ל ערוץ 9 יורי קגנוביץ' אישר כי מתקיימים מגעים, אולם טרם נחתמה עסקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 9, שהינו ערוץ שמשדר ל3 מדינות יסתפק במשהו צנוע וזול לטובת התאגיד - בדיחה! (ל"ת)
    תמוה 06/2016/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור