תקשורת ומדיה

אמנון מרנדה מרכיב נבחרת משלו ב-ynet: גידו רן ודרור עמיר ימונו לסגני עורך האתר

במייל שהעביר מרנדה לעובדי ynet הוא מציין כי "גידו ודרור עובדים במצטבר ב-ynet מעל 20 שנה. הם חלק בלתי נפרד מהנוף של ynet, ושניהם מגלמים סמל למקצוענות עיתונאית
משה בנימין |  2
אמנון מרנדה (צילום יח"צ)
3 חודשים לאחר פרישתו המתוקשרת של עורך ynet ערן טיפנברון, מחליפו אמנון מרנדה מתחיל להרכיב את צוות משלו. היום הודיע מירנדה על 2 מינויים לתפקידי סגן עורך ynet: גידו רן ודרור עמיר.  
גידו רן (33), הצטרף ל-ynet ב-2005 כעורך במחלקת הספורט, בהמשך עבר למחלקת החדשות ושימש כעורך, ראש דסק וסגן ראש מערכת החדשות. בשלב זה, הוא ישמש כסגן העורך לענייני אקטואליה במקביל לתפקידו כראש מערכת החדשות. 
דרור עמיר (34) הצטרף ל-ynet בינואר 2007 והחל את דרכו כעורך בדסק הסלולר (טיפקומים לשעבר). ב-2008 עבר לערוץ התרבות, שם ערך מדורים שונים ובהמשך שימש כעורך המשנה של הערוץ. ב-2010 מונה לעורך ערוץ התרבות. ביולי 2014, אחרי 4 שנים בתפקיד, הצטרף לצוות עורכי דף הבית של האתר. בשלב זה, הוא ישמש כסגן כעורך במקביל לתפקידו כעורך דף הבית ויתמקד בתחומי המגזין. 
במייל שהעביר מרנדה לעובדי ynet הוא מציין כי "גידו ודרור עובדים במצטבר ב-ynet מעל 20 שנה. הם חלק בלתי נפרד מהנוף של ynet, ושניהם מגלמים סמל למקצוענות עיתונאית ומסירות גדולה ל-ynet. העובדה ששניהם צמחו מלמטה, בעשר אצבעות על המקלדת, היא הוכחה נוספת לכל עובד ב-ynet  שלמצטיינים - השמיים הם הגבול". 
במקביל למינויים של רן ועמיר, לתפקיד סגנית ראש ערוץ התרבות תמונה נילי לוין המשמשת בתפקידי עריכה שונים ב-8 השנים האחרונות בקבוצת ידיעות אחרונות. בשנים האחרונות היא משמשת כעורכת אחראית לתחום הטלוויזיה בערוץ התרבות של ynet. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קרנית
    מיכל 02/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשמור כל קרנית
    סגור
  • 1.
    ויינט
    כולנו 06/2016/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חבל מאוד שעם כל הטייטלים שהם מחלקים שם, משכורות הם לא מחלקים. אנשים שעובדים שם שנים בתפקידים מרכזיים מרוויחים כמו סטודנטים ומקבלים יחס של עובדי קבלן "יש עוד אלף כמוך בחוץ". מזעזע.
    סגור