תקשורת ומדיה

טלטלה בשידורי הספורט: HOT תוכל להחליף את ערוץ הספורט בערוצים חלופיים

המגעים בין RGE ל-HOT על התשלום השנתי עבור שידור ערוצי הספורט, הגיע למבוי סתום ומועצת הכבלים והלוויין אישרה ל-HOT  להחליף את ערוצי 'ספורט 5' בערוצים חלופיים
אלכסנדר כץ |  1
מועצת הכבלים והלוויין אישרה היום (יום ה') ל-HOT להסיר את ערוצי 'ספורט 5' של חברת RGE, ולהחליף אותם ב-4 ערוצים של חברת אימג'ין מדיה של אבי בר, לשעבר מנכ"ל ערוץ הספורט. ההסכם הנוכחי בין חברת הכבלים ל-RGE, בעלת ערוץ הספורט, אמור להסתיים בסוף יוני.
ערוץ הספורט משודר ב-HOT  מאז 1990. עם הזינוק במחירי זכויות השידור, ובעיקר לאחר עסקת רכישת הזכויות על רוב הכדורגל הישראלי מצ'רלטון, החליטה RGE לשלש את הסכום אותו דרשה מחברת כבלים מ-60 מיליון שקלים לשנה עד כה, לכ-200 מיליון שקלים בשנה.
בחברת הכבלים סירבו לכך, והמגעים שהתנהלו בין הצדדים בתקופה האחרונה, הגיעו למבוי סתום, כפי שנמסר היום בישיבת המועצה.
מהלך כזה של HOT – החלפת ערוץ הספורט שמחזיק בזכויות שידור נוצצות של ליגות העל בכדורגל ובכדורסל, ליגת האלופות ועוד – מתבסס על החלטת הרגולטור על פיה אין בלעדיות על תכנים מרכזיים בתחום הספורט, כך שאפשר יהיה לכפות על בעלי זכויות נוכחיים למכור את התוכן למשדר אחר. כלומר, ניתן יהיה לכפות על ערוץ הספורט למכור למשל את הזכויות לשידור ליגת האלופות לערוצים החדשים של RGE.
ממועצת הכבלים והלוויין לא התקבלה תגובה. מ-HOT נמסר כי "החברה מקיימת בימים אלה משא ומתן עם חברת RGE ואינה מוסרת פרטים באשר למשא ומתן. חברת HOT מחויבת  להציע ללקוחותיה את ערוצי הספורט הטובים ביותר". את תגובת ערוץ הספורט לא ניתן היה לקבל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמן וזה יקרה
    אבנר 06/2016/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    Rge עשו לנו רע עם ערוץ8 והוט הביאו הפקה טובה יותר. מקווים שאבי בר שזכור לנו מימי ערוץ הספורט היפים יקח את ערוצי הספורט בהוט.
    סגור