תקשורת ומדיה

תחרות פרומקס הבינ"ל: 'רשת' עם 5 זכיות – רובן עבור 'X פקטור', 3 ל'קשת'

הזוכות הגדולות: X פקטור והלייט-נייט של גורי אלפי, ובסה"כ זכייניות ערוץ 2 קטפו 8 פרסים מ-10 מועמדויות בתחרות הפרומואים בניו יורק. HOT חזרה בידיים רקות
אלכסנדר כץ | 
פרומו הישרדות לקראת עליית העונה החדשה ב'רשת' (צילום צילום מסך)
8 זכיות מתוך 12 מועמדויות – זה היבול של הישראלים בתחרות הפרומואים הבינ"ל פרומקס שנערכה בשישי לפנות בוקר בניו יורק. מתוך 8 הזכיות, חמש הן של רשת ו-3 של קשת. עוד חברה ישראלית שהייתה מועמדת – HOT, סיימה את התחרות ללא זכייה.
בטקס פרומקס שמתקיים מדי שנה מאז שנת 1965, משתתפות רשתות טלוויזיה מכל העולם ומתחרות על הפרס שמוענק עבור יצירתיות ושיווק קמפיינים בטלוויזיה.
רשת, שהייתה מועמדת ל-6 פרסים, קטפה חמישה. פרומו X פקטור זכה ב-4 פרסים: פרס זהב לפרומו קליידוסקופ בקטגוריית קמפיין לתוכנית בידור, פרס ברוזה בקטגוריה ארט ודיזיין, פרס ברונזה בקטגורית בימוי ופרס ברונזה לפרומו IN HOUSE.  
  
  
  
  
פרס זהב בקטגוריית ארט דירקטור ועיצוב, ניתן להישרדות, בעונתה הראשונה ברשת, לאחר שעזבה בתום מאבק משפטי ארוך, את ערוץ 10.
  
קשת הייתה מועמדת ל-4 פרסים, וזכתה בשלושה: 2 פסלוני זהב על פרומו ההשקה של הלייט-נייט היום בלילה עם גורי אלפי בקטגוריות תכנית בידור ורצועת שידור, ופסלון ברונזה לפרומו של הסרט סבנה שגולל את סיפור חטיפת המטוס לפני 43 שנה - בקטגוריית סרט טלוויזיה.
HOT הייתה מועמדת ל-2 פרסים - פרומו השקה של movie time - סרטים חינם ב-HOT VOD Movies, ועבור שימוש מוזיקלי לפרומו ההשקה של העונה האחרונה והשלישית במספר של כתום זה השחור החדש. ב-2 קטגוריות אלה לא זכתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה