תקשורת ומדיה

אבי בר בהצהרת כוונות: 'אימג'ן מדיה' רכשה את המשחק של ב"ש במוקדמות הצ'מפיונס

אימג'ן מדיה של בר רכשה את המשחק הראשון נגד אלופת מולדובה, במהלך שעשוי להצביע על ההיערכות חברת התקשורת להחלפתו האפשרית של ערוץ הספורט על גבי פלטפורמת HOT

אלכסנדר כץ | 
האליפות של הפועל באר שבע (צילום אסף הופמן, באדיבות אתר ישראל ספורט)
גורם חדש-ישן נכנס לשוק הרותח של זכויות שידורי הספורט בישראל. לאייס נודע כי חברת התקשורת אימג'ין מדיה בבעלותו של אבי בר, לשעבר מנכ"ל ערוץ הספורט, רכשה את זכויות השידור למשחק הבית של האלופה החדשה הפועל באר שבע בהופעתה ההיסטורית בעוד כ-3 שבועות במוקדמות ליגת האלופות נגד אלופת מולדובה, שריף טירספול.
רכישת זכויות אלה מצביעה על היערכות אפשרית של אימג'ין מדיה לקראת אופציה ש-HOT תחליף את ערוץ הספורט (על שלל ערוציו) בערוציה של אימג'ין. כזכור, בשבוע שעבר אישרה מועצת הכבלים והלוויין לחברת הכבלים להסיר את ערוציה של חברת RGE, ולהחליף אותם ב-4 ערוצים של אימג'ין מדיה, עם תום ההסכם בין חברת הכבלים ל-RGE בסוף יוני השנה. הסיבה לכך היא המבוי הסתום במגעים בין הצדדים בעקבות דרישתה של בעלת ערוץ הספורט לתשלום של כ-200 מיליון שקלים לשנה עבור שידור ערוציה ב-HOT, יותר מפי שלושה מהתשלום ששולם עד כה.
לאייס נודע כי הזכויות שנרכשו על ידי אימג'ין מדיה בבלעדיות, כוללות בנוסף לשידור בטלוויזיה, את זכויות האינטרנט, הסלולר וה-iptv. ואולם, בשלב זה לא ברור באיזה ערוץ ישודרו. החברה מחזיקה בערוץ  הספורטTRACE  שלא העביר עד כה שידורים חיים, ובערוץ 20.
מאימג'ין מדיה סירבו להגיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה