תקשורת ומדיה

אנשי השיווק של יוני: חגית קמין ושרון שפירא מ-eco99fm

מנכ"לית התחנה וסמנכ"ל השיווק שלה הם אנשי השיווק על השקת אפליקציה ויצירת שפה המתכתבת עם עולם התוכן של צרכני המוזיקה בעידן הדיגיטלי - מהלך שזכה להצלחה גדולה
משה בנימין |  6
חגית קמין ושרון שפירא (צילום יח"צ)
איגוד השיווק הישראלי בחר באנשי eco99fm לאנשי השיווק של חודש יוני. בשונה ממקרים אחרים התואר מוענק הפעם לשני בעלי תפקיד ביחד: מנכ"ל הרדיו חגית קמין וסמנכ"ל התוכן של התחנה שרון שפירא. הבחירה בשפירא וקמין היא בזכות השקת eco99music – אפליקציית מוזיקה לכל מצב. 
שפירא וקמין הובילו בשנה החולפת מהלך דיגיטלי שכלל מיתוג מחדש והשקת אתר ואפליקציה, שהביא לעליה בנתוני ההאזנה ולשימוש גבוה בפלטפורמות הדיגיטליות, הרבה מעבר ליעדי ההשקה הראשוניים שהציבו לעצמם אנשי התחנה.   
eco99fm היא תחנת הרדיו המאופיינת בקהל צעיר, המדורגת בצמרת טבלת ההאזנות בקרב גילאי 18-49. רצועות המוזיקה של התחנה מאופיינות בקו מוזיקלי אחיד של להיטים מכל הזמנים. לפני כשנה החלה התחנה ביישום אסטרטגיה והצבת מטרות לעלייה באחוזי ההאזנה, הובלת שוק הסטרימינג ומונטיזציה. התחנה ביקשה, והצליחה, לנפץ את תקרת הזכוכית הטריטוריאלית והתדמיתית האופיינית לתחנת רדיו אזורית, ותוך חודשים ספורים שברה את ההגמוניה של התחנות הארציות הוותיקות.
באיגוד השיווק מציינים כי, אנשי התחנה למדו את דרישות צרכני המוזיקה והתאימו את עצמם לטרנדים הבולטים בעולם, והחליטו על הקמת הפלטפורמות הדיגיטליות, המציעות אלפי פלייליסטים וסטים מוזיקליים, המותאמים לכל מצב, מיקום וזמן. השקת האפליקציה לוותה במהלך מיתוג מחדש ויצירת שפה המתכתבת עם עולם התוכן של צרכני המוזיקה בעידן הדיגיטלי, תוך התאמה לכל הנכסים הדיגיטליים של הרדיו, תחת הסלוגן eco99music - sounds like you. המהלך עמד בכל יעדי החברה ומעבר לכך, והשיג תוך תקופה קצרה הישגים ראויים לציון: כמות הורדות גבוהה בהרבה מהיעד, מספר משתמשים בחודש ונתוני שימוש גבוהים במיוחד, לצד עלייה של עשרות אחוזים בנתוני ההאזנה לרדיו ויצירת מנוע צמיחה שמייצר הכנסות.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אני הכי גאה בך בעולם - תותח על שכמותך! (ל"ת)
    לימור 07/2016/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד חגית!
    חגית הכוכבת! 07/2016/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מהלך נהדר ומבריק!! שאפו גדול, אין עליך!
    סגור
  • 4.
    שרון תותח על! בחירה ראויה! מזל טוב (ל"ת)
    חבר מהעבר 07/2016/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    מה יוצא לנו האומנים ?
    האומן 07/2016/05
    הגב לתגובה זו
    1 6
    כל הכבוד על המהלך. מפרגן. באמת. אבל ככל שניסיתי להבין איך אנחנו כאומנים אמורים ליהנות גם מכל אלו שמאזינים חינם.. קיבלתי כרגיל סטירת לחי במקום הבנה. אז כנראה שכדאי מאוד להתכונן לשלב שבו נבקש להוריד שירים שלנו. מעניין מה יקרה שבעולם ידעו שמתנגנים כאן שירים של סופר אומנים בינלאומיים בחינם. אז שוב, כל הכבוד למהלך
    סגור
  • 2.
    שרון שפירא
    ערן פ. 07/2016/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איש מקצוע ענק. מוכשר ומוערך בכל תפקיד אותו ביצע ובעיקר מענטש. שאפו !
    סגור
  • 1.
    ראוי להזכיר שחוליגנס הובילו ואחראים על המהלך (ל"ת)
    גולן כ 07/2016/05
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור