תקשורת ומדיה

הדס שטייף: "רואה עצמי מועמדת לתפקיד מפקדת גל"צ"

כתב המשטרה התייחסה לפרסום כי שמו של שרון גל נמצא בבורסת שמות המועדים להחליף את ירון דקל, על רקע פרשת מחמוד דרוויש. לאייס אמרה: שוקלת ברצינות להתמודד
אלכסנדר כץ |  3
כתבת המשטרה הדס שטייף (צילום אלכסנדר כץ)
"אם שרון גל מוזכר כמועמד לפקד על גלי צה"ל, אני מכריזה בזאת על מועמדתי לפקד על התחנה. כאישה כמי שצמחה אוהבת אותה ואת אנשיה חייליה ומאזיניה" – כך צייצה לפני שעה קלה (יום ה') כתבת המשטרה הוותיקה של התחנה הצבאית, הדס שטייף.
שטייף מתייחסת לפרסום הבוקר בהארץ כי בין שמות המועמדים האפשריים למשרת מפקד גל"צ נמצא גם שמו של שרון גל, שכיהן כח"כ במשך משפר חודשים במפלגתו של שר הביטחון הנוכחי אביגדור ליברמן, מי שיקבע את זהותו של מפקד התחנה הבא.
 
בורסת השמות מגיעה על רקע ההתערבות הפוליטית בשידורי התחנה בעקבות שידור שלשום של האוניברסיטה המשודרת על המשורר הלאומי הפלסטינאי המנוח, מחמוד דרוויש, שהוביל למתקפה קשה של שרת התרבות מירי רגב, ולזימונו של מפקד גל"צ ירון דקל לשיחת הבהרה אצל שר הביטחון אביגדור ליברמן.
עיתונאי בכיר שעבד בעבר בגל"צ, אמר לאייס כי לדעתו לא מדובר בקוריוז, אלא בכוונות אמיתיות שלה, ואם צריך, הוא יעמוד מאחוריה ויתמוך במועמדות כזו. בשיחה עם אייס, אמרה הדס שטייף כי "נורא עצבן אותי שהשם שלו נמצא ברשימה הזאת, אז עכשיו יש גם את השם שלי. הוא זרק את השם שלו, ואני את שלי".
-אבל השאלה היא עד כמה את רצינית כעת להתמודד לתפקיד הזה?
"אני חושבת על זה ברצינות ורואה את עצמי מועמדת לתפקיד מפקדת גל"צ. זה מאד מוקדם כרגע ויש בנתיים מפקד לתחנה. אבל אני חושבת על זה, ואולי אתחיל לפעול בנושא". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תתביישי לך שטייף. התנהגות דוחה (ל"ת)
    ראובן 08/2016/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שטייף
    מישה 07/2016/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו סולידריות עם ירון דקל דווקא בשעתו הקשה
    סגור
  • 1.
    הדס שטייף מנהלת גל"צ ? זו הטרדה מינית של המאזינים ! (ל"ת)
    חביבה 07/2016/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור