תקשורת ומדיה

אנשי 'הצינור' וגדי וילצ'רסקי עוכבו - והוצאו ממשכן הכנסת

חגיגות המיליון ל'צינור' בפייבסוק הגיעו למשכן, כאשר המשמר לא התלהב מהתנהגותו של וילצ'רסקי, עיכב את הצוות והחרים את המגפון המפורסם. הכנסת: "הצוות הוזמן להישאר במשכן - בהתאם לכללים"
אלכסנדר כץ |  3
אדם שפיר וגיא לרר מחוץ לכנסת (צילום פיסיבוק LIVE)
בכנסת לא אהבו כל כך את השידור החי בפייסבוק LIVE, ועוד פחות את המגפון והבמבות שהיו מעורבים בסיפור  צוות תכנית הצינור יחד עם הקומיקאי גדי וילצ'רסקי עוכב היום (יום ג') לחקירה במשרדו של קצין הכנסת, לאחר ששידרו בפייסבוק LIVE  ממסדרונות הכנסת. יחד איתם עוכב גם הכתב הפוליטי של חדשות 10, עקיבא נוביק, שליווה את אנשי 'הצינור'. 
אנשי 'הצינור' הגיעו לכנסת לרגל חגיגות מיליון הלייקים לעמוד הפייסבוק, באוטובוס מיוחד במסגרת מרתון שידורים חיים בפייסבוק. אנשי הצוות, שכלל את מגיש 'הצינור' גיא לרר, אנשי המערכת אדם שפיר, אור כתר ועומר קדרון, וגדי וילצ'רסקי, התארחו אצל ח"כ יאיר לפיד עוד בטרם העניינים יצאו משליטה.
  
בשלב מסוים עשה וילצ'רסקי שימוש במגפון הידוע שלו, כשהוא גם אוחז בשקיות במבה. אנשי קצין הכנסת החרימו את המגפון של הקומיקאי, ולאחר שכל הצוות עוכב במשרד קצין הכנסת, הוחלט להרחיקם מן המשכן.
לדברי גיא לרר, "מדובר באי הבנה קלה. ידידנו גדי וילצ׳רסקי עוכב בכניסה בגלל המגפון והחולצה 'חיפה לחיפאים'. אחרי שלקחו לו את המגפון והפכו את החולצה, הוא רכש 4 שקיות במבה במזנון הכנסת, אנשי קצין הכנסת פירשו לא נכון את המהלך. אנחנו מתחייבים שהבמבות נקנו לצורך שימוש עצמי ובאופן כללי מתנצלים אם נגרמה אי נעימות לאנשי קצין הכנסת".
מדוברות הכנסת נמסר כי "צוות תכנית 'הצינור' צילם במסדרונות הכנסת בניגוד לכללים הנהוגים וללא תיאום או אישור ולכן עוכב, בצדק, על ידי המאבטחים. אין כול אמת בטענה שהצוות 'גורש' מהכנסת. לאחר ליבון התקרית על ידי דובר הכנסת, הוזמן הצוות והכתב גיא לרר להישאר במשכן ולהשלים הצילומים, אך בהתאם לכללים הנהוגים בכנסת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא הבנתי למה בכל כתבה חייבים להזכיר את גרו שופ (ל"ת)
    חנות הידרו 07/2016/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מגיע להם קיבלו צינור
    COPY ANAN 07/2016/26
    הגב לתגובה זו
    2 5
    תוכנית צהובה ומחתרתית. ממש לרייר מצחוק מהם .
    סגור
  • עוכר (ל"ת)
    baba sali 07/2016/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור