תקשורת ומדיה

לאחר שקרא למירי רגב "בורה, בהמה וטיפשה": קופמן הושעה מהרדיו

האם רון קופמן הוא הקורבן הראשון של כח ההרתעה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, תחת כובעה החדש כאחראית על לשכת הפרסום הממשלתית? לאחר תלונות שהופנו לנציב תלונות הציבור - מנכ"ל התחנה הורה על השעיית קופמן מתכנית הספורט

משה בנימין |  10
רון קופמן (צילום: דביר כחלון) (צילום דביר כחלון)
העיתונאי, שדרן הרדיו ופרשן הספורט רון קופמן הושעה מעבודתו בתחנת רדיו ללא הפסקה בה הוא משדר בתכנית הספורט מדי ערב, לאחר דבריו הקשים כנגד שרת התרבות והספורט מירי רגב. השעייתו של קופמן התקבלה עוד באותו הערב של שידור התכנית על ידי המנכ"ל אור צלקובניק. במקביל - אל נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה דוד רגב,  הגיעו תלונות רבות מצד מאזינים שהתלוננו על דבריו הבוטים של קופמן וזה פנה בעקבות זאת למנכ"ל צלקובניק.
בין דבריו של קופמן, אותם אמר בתכנית ששודרה אתמול (יום א') שיוחסו לשרת התרבות והספורט: "רגב היא בורה, טיפשה, כמה טימטום יש באישה אחת? הופכת את הספורט הישראלי לסניף של מרכז הליכוד. היא פשוט נחותה, זה שהיא הולכת לבד – זה נס..."האולימפיאדה היא מקום של ספורט. באולימפיאדה הבהמה הזאת מירי רגב היא כלום. אני מתבייש בבהמה הזאת". 
במכתב ששלח רגב לאחד ממאזיני התחנה שהתלונן כנגד דבריו של קופמן, והגיע לידי אייס, נכתב כי: "במקביל לפניו, הודיע מנהל התחנה מר אור צלקובניק כי לאור התבטאותו החמורה של השדרן רון קופמן הוא משעה אותו משידור". 


מכתב התשובה של רגב למאזין המתלונן


האם התחנה מקריבה את קופמן על מזבח הכסף של לפמ ומירי רגב?
 

האם רון קופמן הוא הקורבן הראשון של כח ההרתעה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, תחת כובעה החדש כאחראית על לשכת הפרסום הממשלתית? מאזיניה ההדוקים של תכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה וודאי נחשפו ונחשפים מידי ערב לטון הבוטה, הצבעוני והלא מרחם של רון קופמן - משם גם באה לו תהילתו ואהדתו בקרב הציבור בשנים האחרונות. השאלה שמתחייב שתישאל נוגעת לסמיכות האירועים בין דבריו של קופמן על רגב למינויה לאחרונה לאחראית על לשכת הפרסום הממשלתית. האם נוצר חשש בקרב קברניטי 'רדיו ללא הפסקה' לעתיד הזרמת תקציב הפרסום של משרדי הממשלה לתחנה? האם רדיו ללא הפסקה מבטא בהשעיית קופמן את תרחיש ההרתעה של רגב וההתכופפות למרותה כדי לא להינזק כספית?
נדמה שקופמן מוקרב על מזבח הכסף של לפמ ומירי רגב כדי לרצות את השרה ומשרדה שאחראים על תקציב פרסום שנאמד בכ-150 מיליון שקלים המוזרמים לגופי המדיה בישראל. 
מהתחנה נמסר בתגובה: "שדרני התחנה מחויבים להשתמש בלשון נקייה ולהימנע כליל ממילים וביטויים שיש בהם משום עלבון אישי והסתה כלפי אדם, קבוצה באוכלוסייה, או גוף כלשהו. עקרונות אלו תקפים גם בעת מתיחת ביקורת, נוקבת ככל שתהיה, ואינם שוללים כהוא זה את חופש הביטוי הנהוג בתחנה. השדרן רון קופמן חרג מנהלים אלו ועל כן הושעה כבר אתמול משידורי התחנה".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    קופמן
    יושי 08/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שקוראים לו קופמן, לא מחיב אותו להתנהג כמו קוף.
    סגור
  • 5.
    הקוף-קופמן הודה שהוא "בהמה". אין מה להוסיף יותר.
    ישראלי 08/2016/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבן אדם הכי "מגעיל" שראיתי וששמעתי בחיי.
    סגור
  • רון קופמן
    גבי 08/2016/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאזין קבוע של רדיו ללא הפסקה אבל לאחר השעייתו של קופמן אני אפסיק להאזין לתוכניות וכך רבים כמוני היות ובלעדיו התוכנית משעממת והרי הוא אומר הרבה דברים נכונים אם אנשים לא אוהבים את זה שאומרים להם את האמת בפנים אז להם יש בעיה לרון קופמן איו בעיה
    סגור
  • 4.
    קופמן
    יושי 08/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שקוראים לו קופמן, לא מחיב אותו להתנהג כמו קוף.
    סגור
  • 3.
    היא (והם) לא בורה...היא והם בוריונים... (ל"ת)
    רון ביריון 08/2016/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אם לא ייבעט לגמרי החוצה - לא מקשיב להם עוד (ל"ת)
    הושעה?? 08/2016/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    קופמן תתחפף לנו מהעניים
    עמוס 08/2016/08
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אתה הבהמה הגסה מי אתה שתגיד על דובר צהל ובחורה ב10 דרגות ממך בורה אתה לא מגיע לקרסוליים
    סגור
  • כצאן לטבח
    בוא נדייק עמוסוש 08/2016/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתחיל בתיקוני עברית. לא עניים אלא עיניים לא דובר צהל אלא דובר צה"ל לא ב10 אלא ב-10 אפשר גם נקודה בסוף משפט. חוץ מזה, מירי רגב זכורה כדוברת צה"ל הגרועה בתולדותיו ואת הנזקים שהיא משאירה אחריה לא יצליחו אלפי גאונים לתקן. כפיים!
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    דניאל 08/2016/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא כל כך מדויק
    ראובן הגאון 08/2016/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה באמת משהו שלא צריך להגיד, כלפי כל אדם. אבל זה שהיא הייתה דובר צה"ל זאת לא בדיוק הצלחה שלה והיא אישה שמביכה את עצמה ואת הסובבים כל הזמן עם השקרים שלה, רגשי הנחיתות, הסיסמאות הזולות והפופוליזם, אי העשייה, אי ההבנה מהי פוליטיקה, הבחישות האינסופיות שלה, הדאגה שלה להיות בכותרות כל היום, דו פרצופיות פוליטית ועוד. לכל לדבר יש הוכחות, אפילו חבריה מהליכוד מתנערים ממנה. אז בהחלט לא צריך להגיד בהמה ולא טיפשה, אבל בורה זה די במקום.
    סגור