תקשורת ומדיה

HOT ו-yes איבדו 9,000 מנויים - סלקום צירפה 12 אלף

שבוע הדוחות של חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית מסתיים עם דוחות סלקום TV שחושפים גידול של 12 אלף מנויים ברבעון עד ל-87 אלף בתי אב
אלכסנדר כץ |  2
שוק הסלולר מתעורר. משיח (צילום יח"צ/ יוטיוב)
דוחות חברת סלקום לרבעון השני, שמתפרסמים הבוקר (יום ד') מציגים גידול של 267% ברווח ל-44 מיליון שקלים כאשר ההכנסות ירדו קלות בשיעור של 1.1% ל-1.04 מיליארד שקלים. במהלך הרבעון איבדה סלקום כ-1,000 מנויי סלולר כך שמצבת המנויים עומדת כיום על 2.812 מיליון מנויים. מצד שני, מספר מנויי שירות סלקום TV גדל במהלך הרבעון ב-12 אלף והסתכם ב-87 אלף בתי אב. 
סלקום TV נכנסה לפני כשנה וחצי לזירה שנשלטה (ועדיין נשלטת) על ידי דואופול רב ערוצי - HOT ו-yes. מדוחות חברת הכבלים שפורסמו אתמול עולה כי החברה עברה לרווחיות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אך רשמה ירידה במספר המנויים. ברבעון השני איבדה החברה 3,000  מנויים במגזר הכבלים, ומספר בתי האב עומד על 819 אלף. ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי עלתה ב-2 שקלים בלבד ל-234 שקל. כמו כן, שיעור הנטישה עמד על 13% לעומת 18% ברבעון המקביל. 
ואילו חברת הלווין yes מקבוצת בזק חוותה רבעון קשה כאשר הגדילה את מספר המנויים הנוטשים עד ל-6,000 ברבעון השני של 2016, לעומת הרבעון הראשון של השנה. בדוחות שפורסמו בשבוע שעבר עולה כי מאז הרבעון השני של 2015, לפני שנה, איבדה החברה כ-13 אלף מנויים. ההכנסות ברבעון ה-2 של שנת 2016 הסתכמו בכ-434 מיליון שקל לעומת כ-439 מיליון שקל ברבעון ה-2 אשתקד, ירידה של כ- 1.1% שנבעה מקיטון במצבת הלקוחות. בסיס המנויים של yes ברבעון ה-2 של השנה ירד עד ל-623 אלף מנויים. 
ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום, מסר הבוקר כי "ברבעון הנוכחי המשכנו בקצב גיוס מהיר, ומצבת לקוחות הטלוויזיה גדלה ברבעון בעוד כ-12 אלף בתי אב. נכון לסוף הרבעון, כ-87 אלף בתי אב נהנו מסלקום TV. אנו נמשיך להשקיע בסלקום TV על מנת שתמשיך להיות אלטרנטיבה איכותית ומתקדמת לחברות הטלוויזיה הקיימות, במחיר הטוב ביותר בישראל".
תגיות HOT | yes | סלקום TV
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי יס או הוט הביאו משהו חדש?
    צופה 08/2016/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד בורר עוד קישקוש זה או אחר עוד תוכנית ילדים מפגרת - הלו! אין לנו מה לראות אצלכם...
    סגור
  • 1.
    שחר פילר הוא מנהל הקריאייטיב הכי טוב בארץ (ל"ת)
    אבי איציק קובי 08/2016/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור