תקשורת ומדיה

חוזר לעיתונות? יובל גורן עוזב את ח"כ אורלי לוי-אבקסיס

אחרי שנתיים עם הח"כית שפרשה לאחרונה מסיעת ישראל ביתנו, החליט גורן - שכתב בעבר ב'מעריב' וב'הארץ', לסיים את תפקידו
אלכסנדר כץ |  2
יובל גורן ואורלי לוי-אבקסיס (צילום מתוך אתר הכנסת) (צילום צילום מתוך אתר הכנסת)
יובל גורן, ששימש בשנתיים האחרונות כיועץ התקשורת של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו. בימים האחרונים החלו ח"כ לוי-אבקסיס וגורן בתהליך לאיתור מחליף. בשלב זה לא ידוע לאן מועדות פניו של גורן.
יובל גורן היה בעבר עיתונאי, אבל לפני כשנתיים עבר לצד השני של המתרס – כיועץ הפרלמנטרי והדובר של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, אז חברת סיעת ישראל ביתנו, וכיום סיעה עצמאית. לוי-אבקסיס נחשבת לאחת מחברות וחברי הכנסת הפעילים ביותר בתחומים החברתיים, ובשנים האחרונות עמדה בחזית לא מעט מאבקים חברתיים בכנסת בהם קידום הדיור הציבורי, המאבק לצדק חלוקתי בתקציבי הרווחה והחינוך, ועוד.
לפני שהצטרף ללוי-אבקסיס, שימש גורן במשך 4 שנים ככתב העבודה והרווחה של מעריב ואתר nrg, עד להליך הפירוק שחוו עובדי מעריב במהלכו נמכר העיתון לאלי עזור והאתר לשלדון אדלסון. ולפני כן שימש ככתב לענייני פלילים של בהארץ ובמעריב, לצידו של אבי אשכנזי. ככתב רווחה במעריב התמקד גורן בהבאת סיפורים רבים מ"החצר האחורית" ואף עבר להתגורר לזמן מה בדרום תל אביב במטרה לסקר מקרוב את הקונפליקט בין המסתננים ומבקשי המקלט לתושבי האזור שהתעצם באותה תקופה. כשמעריב נקלע לקשיים כלכליים תחת הבעלים נוחי דנקנר ולאחריו שלמה בן צבי, הצטרף גורן לוועד העובדים בעיתון ולקח חלק במאבקים שניהלו העובדים.
גורן מסר כי "כמי שבא מתחום העיתונות אלו היו שנתיים מרתקות ומאתגרות, ומעבר לפעילות התקשורתית הענפה הייתה לי הזכות להיות שותף לדרך אותה מובילה ח"כ אורלי לוי-אבקסיס במשך למעלה משנתיים ולקחת חלק בלא מעט עשייה חברתית משמעותית בתוך הכנסת ומחוצה לה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יאללה, התאגיד מחכה לך! (ל"ת)
    יעל 08/2016/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    חזור לעיתונות, יובל, היום יותר מתמיד צריך תותחים כמוך! (ל"ת)
    דודו 08/2016/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור