תקשורת ומדיה

אחרי 20 שנה: קרן אוזן עוזבת את קבוצת תחנות רדיו ישראל

אוזן הגיעה לרדיו דרום בגיל 17, ומאז שידרה והפכה למנהלת שיתופי פעולה, סמנכ"לית תוכן ובהמשך נציגת הבעלים בקבוצת תחנות 'רדיו ישראל'. ומה תעשה בעתיד?
אלכסנדר כץ |  9
קרן אוזן (צילום: יח"צ) (צילום יחצ)
קרן אוזן, נציגת הבעלים של קבוצת תחנות רדיו ישראל, הודיעה על עזיבתה. בשלב זה טרם החליטה על עתידה, אולם היא צפויה לצאת לחופשה.
אוזן (37) החלה את דרכה בעולם הרדיו כבוגרת המחזור הראשון במגמת הרדיו החינוכי של קול ישראל. במשך שנים היא הגישה את תכנית הבוקר של רדיו דרום ותכניות האקטואליה בוקר טוב דרום, אותה היא מגישה עד היום.
לצד הגשת תכניות בתחנה, החלה גם לנהל את מערך שיתופי הפעולה המסחריים של רדיו דרום ומונתה לסמנכ"לית תוכן בתחנה ומנהלת התדר המפוצל 101.5fm. בנוסף, לפני כ-3 שנים מונתה לנציגת הבעלים של רדיו ישראל – קבוצת תחנות הרדיו הכוללת גם את רדיו תל אביב ורדיו חיפה, כשהחליפה שמעון אלקבץ, כיום העורך הראשי של רשות השידור וסמנכ"ל הרדיו בתאגיד השידור הציבורי.
אוזן הובילה את התחנה במציאות ביטחונית מורכבת והפכה אותה ל"פה" של אנשי הדרום תוך הובלת מהלכים חברתיים וייצוגם ברמה הארצית. במשך השנים שמרה התחנה מגמת התחזקות וצמיחה כלכלית למרות המצב הביטחוני. היא נחשבת לאחד האנשים החזקים בעולם הרדיו האזורי, שגם אינו משופע בנשים בעמדות ניהול.
במכתב פרידה של קרן לעובדי הרדיו מהבוקר, היא כתבה כי "אני חותמת עידן ונזכרת בילדה בת ה-17 שהייתי אז, ממתינה בהתרגשות לראיון העבודה ברדיו, בדרך להגשים את החלום. התחלתי כשדרנית ומפיקה ומאז זכיתי להתנסות בשלל תפקידים נפלאים ומאתגרים והיום אני נפרדת מכם ברגשות מעורבים. שמחה ונרגשת לקראת התחלה חדשה אבל גם עצובה על הפרידה מכם".
לדבריה, "במשך כמעט 20 שנים רדיו דרום היה בשבילי לא רק מקום עבודה, אלא גם בית ואתם לא רק עמיתים לעבודה אלא משפחה. תמיד ראיתי ברדיו שלנו שליחות. יש לנו משימה גדולה לספר את הסיפור בדרום, להביא לתודעת הציבור את ההון האנושי הנפלא שקיים כאן, את הפוטנציאל האדיר וגם לתקן את העוולות והפערים שנוצרו כאן עם השנים".
מנכ"ל רדיו דרום דוד יוסוב מסר: "קרן אוזן מסיימת את תפקידה לאחר כ-20 שנות עבודה פורייה בתחנה. אני מודה לה על ההשקעה הגדולה ומאחל לה הצלחה רבה בדרכה החדשה".
מקבוצת תחנות 'רדיו ישראל' נמסר: "ברגשות מעורבים אנחנו נפרדים מקרן ומכבדים את החלטתה לפרוש כנפיים. מאחלים לה הצלחה ואין לנו ספק שנראה אותה משתלבת ומצליחה בתעשיית התקשורת בישראל".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    דומה מאוד לעינב גלילי (ל"ת)
    צחי 09/2017/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    כוכבת וכוכבה ידרוך... (ל"ת)
    צדק ופלוטו 08/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    סה"כ בחורה חמודה
    אדום 08/2016/18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    קצת עממית, יש מי שיגיד מדי אבל זה טעם, סה"כ בחורה חיובית, אם עוזבת כנראה יש משהו אחר אבל לא לפרסום עדיין. שיהיה לה בהצלחה.
    סגור
  • עממית ?היא נכי אינטילגנטית ורהוטה שיש
    .כחול 08/2016/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רואים שמעולם לא פגשת אותה או האזנת לה.בחורה הכי חריפה ואינטילגנטית שיש...
    סגור
  • זה לא סותר... (ל"ת)
    מאזין 08/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    בלי קרן המצב ברדיו דרום ידרדר לתהום (ל"ת)
    יאיר 08/2016/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    קרן
    שי 08/2016/18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    וואווו קרן אלופה הפכה את הרדיו לרדיו הכי מדובר בישראל. אישה חזקה ומוכשרת בטוחה שהיא תפרח בחוץ ותצליח בכל מה שהיא תעשה! המון בהצלחה!
    סגור
  • 2.
    קרן אוזן
    לימור 08/2016/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האמת שאני די בהלם , הפסד גדול לרדיו דרום , קרן אוזן היא פס יצור שנכחד , אישה מבריקה , כרזיזמתית , שמבינה תקשורת בכל רמ"ח איבריה , אם התאגיד החדש מחפש את המוכשרים ביותר שכבר ישריין את תפקידה שם , רווח מלא וחסר תקדים לכל ארגון , בהצלחה קרן
    סגור
  • 1.
    קרן אוזן היא המנהלת הכי טובה שהייתה לי
    שירן 08/2016/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זה יום עצוב לכולנו
    סגור