תקשורת ומדיה

'יתד נאמן' ו'קול חי' וכל השאר: TGI במגזר החרדי

בתחום תחנות הרדיו הלוהט - 'רדיו קול חי' משאיר את 'רדיו קול ברמה' מאחור. שתי התחנות רושמות ירידה בנתוני החשיפה לעומת המדד השנתי של 2015
משה בנימין | 
TGI חרדי (צילום אילוסטרציה)
סקר ה-TGI למגזר החרדי, המציג את נתוני החשיפה לתחנות הרדיו והעיתונים במגזר, נכונים לתקופה שבין יולי 2015 ליוני 2016 התפרסם היום. על פי הסקר, בגזרת העיתונים היומיים שולט יתד נאמן, כמו כן בגזרת העיתונים המודפסים אחת לשבוע ומחולקים בחינם - עם מהדורת יום ג' החינמית שלו. בגזרת עיתוני סוף השבוע מוביל משפחה ובקרב הירחונים בולט זמן.
בגזרת הרשתות המקומיות מדובר בקרב צמוד בין קו - עיתונות דתית למרכז העניינים - לציבור החרדי. בתחום תחנות הרדיו הלוהט - רדיו קול חי משאיר את רדיו קול ברמה מאחור. שתי התחנות רושמות ירידה בנתוני החשיפה לעומת המדד השנתי של 2015. עם זאת ההיחלשות של קול חי היא בהיקף של כ-4.4% לעומת ירידה של כ-10% לקול ברמה.  
מאגר המידע TGI חרדי מהווה יוזמה של אגוד חברות הפרסום ביחד עם משרדי הפרסום של המגזר לקידום ענף השיווק והפרסום המגזרי במטרה לספק כלי עבודה מקצועיים ומתקדמים גם לפלח זה. המאגרים נמצאים בשימוש אצל למעלה מ-30 משרדי פרסום וחברות לתכנון מדיה בישראל, מפרסמים ובעלי מדיה רבים. המאגרים הינם כלי עבודה יומיומיים ומחייבים של תעשיית הפרסום והשיווק.
המאגר מבוצע על ידי קנטאר מדיה מחקרי TGI בע"מ ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4 מיליון נפש. בשל קוטנו של סקר TGI חרדי מול הסקר כללי, מאות בודדות מול אלפים, לא מדובר בתקופות מקבילות, אלא בתקופות מדידה שחלקן אף חופפות - הסקר הנוכחי מתייחס לתקופה שבין יולי 2015 ליוני 2016 מול הסקר הקודם שהתייחס לתקופה שבין ינואר 2015 לדצמבר 2015. 
 

חשיפה לעיתונות - מגזר חרדי


שבועונים, ירחונים, רשתות ותחנות רדיו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה