תקשורת ומדיה

יאיר ויינרב מצטרף לתאגיד השידור - וחוזר לתחום הכלכלי

הכתב המדיני של ערוץ 1, יחזור לתחום אותו סיקר עד לפני שנתיים, כשיגיש תכנית כלכלית יומית ברדיו של התאגיד - ויכסה את התחום בכל הפלטפורמות של 'כאן'
אלכסנדר כץ |  8
יאיר ויינרב (צילום סיגל נפתלי)
תאגיד השידור בהקמה כאן ממשיך בגיוס עובדים, גם כאשר ברקע נשמעים הדיבורים על ביטול הקמתו. לאייס נודע כי הכתב המדיני של ערוץ 1, יאיר ויינרב, שהחל לפני שבועות אחדים להגיש גם את 'יומן' יחד עם תמר אלמוג, מצטרף לחטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי, ככתב כלכלי בכל הפלטפורמות של כאן - טלוויזיה, דיגיטל ורדיו. הוא גם יגיש ברשת ב' החדשה תכנית כלכלית יומית, בסגנון 'צבע הכסף' שמשודרת שנים רבות ברשת ב'.
העורך האחראי של התכנית יהיה ראש הדסק הכלכלי-חברתי בתאגיד בהקמה, שאול אמסטרדמסקי, שממשיך לעבות את הדסק בראשותו, שיכלול בין היתר את גור מגידו משהגיע מגלובס, עמית תומר שעבדה במעריב, ועקיבא ווייס - שהיה הכתב הפוליטי של אתר בחדרי חרדים.
לוויינרב (42) ניסיון רב בתחום, ובעבר הוא אף שימש ככתב כלכלי והגיש את 'היומן הכלכלי' עד להורדתו מן האוויר. בשנתיים האחרונות הוא משמש ככתב המדיני של ערוץ 1, כשהחליף את אילה חסון – עם מינויה לתפקיד מנהלת חטיבת החדשות של ערוץ 1.
לדברי גורמים, התאגיד ו-ויינרב בחנו 2 אפשרויות - שהוא ימשיך בתפקיד הכתב המדיניף או יגיש תכנית כלכלית יומית. למשבצת המדינית בנתיים גויס יואב קרקובסקי, הכתב הפוליטי של הרדיו, ו-ויינרב קיבל את הצעה לתכנית כלכלית אותה רצה. לאייס נודע כי ויינרב אגיש הצעה לתכנית כלכלית יומית בטלוויזיה, אולם בתקופה הראשונה שאחרי עליית התאגיד לאוויר, לא צפויים תכניות הגשה אין-האוס, ולא ברור מה יופק על ידי חברות הפקה חיצוניות. 
מנהל רשת ב' בתאגיד, עומר בן רובי מסר כי "ויינרב עיתונאי ותיק ומנוסה ואני שמח על הצטרפותו אלינו כמגיש, ועל שילוב הכוחות המבטיח בין רשת ב' החדשה לבין הדסק הכלכלי-חברתי בראשות אמסטרדמסקי".
במקביל, גם מערך הדוברות של התאגיד מתחיל להתרחב, ולצוות של הדוברת גילי שם טוב מצטרף חיים פרוש. פרוש הוא בוגר תכנית לשילוב חרדים בצה"ל (שח"ר), ועוסק בתחום פיתוח תעסוקה לחרדים בארגון 'מפתח'. הוא שירת בחטיבת דובר צה"ל ושימש בתפקידי דוברות שונים והוא צפוי לסייע לדוברות 'כאן' בעבודה השוטפת ובעבודה מול התקשורת החרדית.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    באמת שיכין כתבה על הכסף הציבורי לפח כאן
    נקדי 10/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הרבה מה לחפש התחייבות לעבודה לבוגרים של גל"צ 2 ,כאן היה ונגמר
    סגור
  • 7.
    הולך בדרכה של ענת דוידוב
    כשלון חרוץ 10/2016/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנאלצה לחזור להגיש ברשת ב את התכנית "צבע הכסף"...
    סגור
  • 6.
    תאגיד השחיתות ובזבוז כספי ציבור
    בועז 10/2016/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוהה מדוע אנשים מצטרפים למערבולת הטעויות ושמה תאגיד. הוף לבזבוז מליארדים קרב ובא
    סגור
  • 5.
    ויינרב מלך.
    קלסר 10/2016/05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תותח!!!!!
    סגור
  • 4.
    פראבדה ואיזווסטיה
    קול העם 10/2016/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההודעות של עומר בן רובי על המינויים החדשים ברשת ב' דומות להודעות שהתפרסמו בזמנו בפרבדה ובאיזווסטיה בבברית המועצות לשעבר.
    סגור
  • 3.
    הגהה
    עדי 10/2016/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברים, תעשו הגהה לטקסט
    סגור
  • 2.
    בקיצור חזר אחורה.טוב שלא הציעו לו להיות תחקירן (ל"ת)
    מומי 10/2016/05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    התאגיד פח (ל"ת)
    ווינרב תותח 10/2016/05
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור