תקשורת ומדיה

'מטומטמת' של HOT ודורי מדיה דרסט נרכש ע"י ערוץ מקסיקני

במהלך כנס מיפ נמכרה הסדרה של HOT ודורי מדיה דרסט לערוץ אצטקה המקסיקני שיפיק 50 פרקים. הפורמט מעורר עניין בקאן - וכתבה עליו מופיעה במגזין הרשמי של מיפ
אלכסנדר כץ | 
הסדרה 'מטומטמת' (צילום מסך: HOT3)
הדרמה הישראלית מטומטמת זוכה להתעניינות גבוהה ביריד מיפ בקאן, והערב כבר ישנה מכירה ראשונה לחו"ל. לאייס נודע כי הערוץ אצטקה המקסיקני רכש את הפורמט ויפיק 50 פרקים.
'מטומטמת' הוא פרויקט הביכורים של בת חן סבג שעלה לאחרונה ב-HOT, בהפקת דורי מדיה דרסט. מדובר על היא קומדיית פשע רומנטית במסגרתה שירי אזוגי, שחקנית כושלת וקריזיונרית בעלת מראה צעיר במיוחד, נאלצת להתגייס למשטרה ומסתננת לתיכון כסוכנת סמויה, וזאת כדי להציל את בן זוגה ממאסר.
את הסדרה יצרה סבג יחד עם שי קפון. היא גם מככבת בתפקיד הראשי שלה לצידו של מוקי. ב-HOT החליטו לתת צ'אנס לתסריט הבוסר שהציגה סבג, ליוו אותו במשך תקופה עד להעלאתו לאוויר.

 
האייטם על 'מטומטמת' במגזין של מיפ
במיפ הנוכחי יש שיח נרחב על הסדרה וגורמים רבים מביעים התעניינות ברכישת הסדרה או הפורמט. העסקה המקסיקנית היא כרגע הראשונה. עוד סימן להייפ סביבה היא כתבה שהופיעה על הסדרה במגזין הראשי של מיפ. בדורי מדיה שמים דגש על הפורמט הזה, והטיסו לקאן את סבג, שלוקחת חלק בפגישות שנערכות במהלך ימי הפסטיבל.
נשיא ומנכ"ל דורי מדיה נדב פלטי, ויוני פארן – מנכ"ל דורי מדיה דרסט ויוצר הסדרה, מסרו במשותף: "מדובר בהישג גדול לתעשיית הטלוויזיה הישראלית. 'מטומטמת' היא סדרה יוצאת דופן שפונה לקהל מגוון ואנו גאים להביא יחד עם HOT את היצירה הישראלית למקסיקו ולמקומות נוספים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה