תקשורת ומדיה

כנס אילת: פרס מפעל חיים לדניאל, קורין-ליבר ואדירם

3 העיתונאים הוותיקים יקבלו פרס מפעל חיים בכנס אילת לעיתונות שיתקיים בעוד שבועיים באילת
אלכסנדר כץ | 
רוני דניאל (צילום אלכסנדר כץ)
הנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב החליטה להעניק את פרס מפעל חיים של כנס אילת לעיתונות 2016 לעיתונאים רוני דניאל מחדשות 2 וסטלה קורין-ליבר מגלובס. ליחזקאל אדירם מידיעות אחרונות יוענק פרס מפעל חיים מיוחד.
רוני דניאל הוא הכתב הצבאי והפרשן לענייני צבא וביטחון של 'חדשות 2'. אחרי שירות צבאי, ב- 1971 הצטרף לקול ישראל ככתב תחבורה וחקלאות, אך עד מהרה החל לסקר את התחום הצבאי. בשנת 1993, עם הקמת חברת החדשות של ערוץ 2, החל לעבוד בה ככתב הצבאי והפרשן לענייני צבא וביטחון. אחת החשיפות המשמעותיות של חדשות 2 הייתה של רוני דניאל, כאשר חשף ב-2010 יחד עם אמנון אברמוביץ', את קיומו של מסמך הרפז.
סטלה קורין-ליבר החלה בשנת 1979 את הקריירה העיתונאית שלה בעיתון העולם הזה. בהמשך עבדה בעיתון כספים ובסוף שנות ה-80 הצטרפה לגלובס. היא גם מופיעה רבות בתקשורת הישראלית, ומשמשת כפרשנית בכירה בכל הקשור לכלכלה ולהשפעתה על חיי הישראלים.
יחזקאל אדירם בן ה-80 הצטרף בשנת 1953 לידיעות אחרונות בו הוא פעיל עד היום. בין שלל חשיפותיו ניתן למנות את פרשיית יוסל'ה שוחמכר שנחטף בשנת 1959, והריאיון עם האסיר הנמלט הרצל אביטן.
בשנים הקודמות זכו בפרסי מפעל חיים של כנס אילת לעיתונות העיתונאים סימה קדמון, אהרל'ה ברנע, אורי אבנרי, אריה גולן, דב יודקובסקי ז"ל, יעקב אחימאיר, דן מרגלית, ירון לונדון, מוטי קירשנבאום ז"ל, סבר פלוצקר, יואל מרקוס, שלום קיטל, טומי לפיד ז"ל, חיים יבין, רון בן ישי, שלמה נקדימון, נחמיה שטרסלר, כרמלה מנשה, נח קליגר ובינה לוז. בנוסף, הוענקה תעודת הוקרה ליהודית יחזקאלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה