תקשורת ומדיה

בתוך כשנתיים: יותר מ-100 אלף בתי אב לקוחות לסלקום TV

מאז תחילת יולי גדל מספר בתי האב הלקוחות ביותר מ-13 אלף, לנוכח העסקות שנחתמו עם ערוץ הספורט ועם תאגיד המדיה 'סקריפס' - והגדלת היצע הערוצים של סלקום TV
אלכסנדר כץ |  1
סלקום TV (צילום יח"צ)
חברת סלקום מדווחת היום (יום א') על חציית רף ה-100 אלף לקוחות לשירות סלקום TV, פחות משנתיים מאז החלה לפעול. החברה מחזיקה נכון להיום בעשרות אלפי כותרים, בהם מאות סדרות טלוויזיה. לארסנל הסרטים בשירות מצטרפים הסרטים של האולפנים יוניברסל, סוני, דיסני, פאראמאונט.
על פי נתוני החברות לבורסה לסיכום הרבעון השני של 2016, עולה כי בעוד HOT ו-yes איבדו ברבעון זה 9,000 מנויים (HOT ירדה ב-3,000 בתי אב ל-819 אלף, yes נחתכה ב-6,000 והתייצבה על 623 אלף מנויים), סלקום צירפה במקביל 12 אלף מנויים ובסוף יוני היו לה 87 אלף בתי אב. בדיווח הקרוב לבורסה, צפויה החברה לדווח על גידול של יותר מ-13 אלף לקוחות. 
לאחרונה חתמה סלקום TV על עסקה תאגיד המדיה האמריקאי סקריפס וצירפה 3 ערוצי לייף סטייל חדשים: Food Network, Fine Living ו-Travel channel. עסקה זו, שהגיע לאחר ההסכם שנחתם גם עם ערוץ הספורט לשידור כל ערוציו,, הגדילה את ההיצע שסלקום מציעה ללקוחותיה, לצעד ערוצי עידן פלוס (ערוץ 1, 2, 10, הכנסת ו-33), חינוכית 23, ערוץ 20, ערוץ 24, ועוד ערוצי חדשות בינ"ל, ערוצי סדרות, שירות מוזיקה 'ווליום' ועוד. 
תגיות סלקום TV
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש בסלקום ערוץ 2? באמת?! (ל"ת)
    צופה מהצד 10/2016/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור