תקשורת ומדיה

כתב 'חדשות 2' עזרי עמרם הותקף ע"י קרוב של שירי סובול

רגע לפני תחילתו של דיון בעניינה של סובול הנאשמת ברצח אחותה התאומה, תקף קרוב שלה את הכתב. עמרם בפייסבוק: "אם ימשיכו להוריד את ערכה של העיתונות, נראה יותר אירועים כאלה"
אלכסנדר כץ |  4
עזרי עמרם, 'חדשות 2' (צילום מתוך הפייסבוק של עזרי עמרם)
כתב חברת החדשות של ערוץ 2, עזרי עמרם, הותקף אחר הצהריים (יום ה') על ידי קרוב משפחה של שירי סובול, הנאשמת יחד עם בן זוגה ברצח אחותה התאומה הילי. האירוע התרחש בבית המשפט המחוזי בתל אביב, דקות לפני תחילת הדיון – והתוקף עוכב על ידי משמר בתי המשפט, והועבר לידי המשטרה.
סובול שוחררה לפני כחודשיים למעצר בית, במסגרתו שומרים עליה 2 קרובים שלה. היום סמוך לשעה 14:00 היא הגיעה לעוד דיון בעניינה בפני שופט המחוזי גלעד נויטל. לפני כניסתה לאולם צבאו עליה הצלמים והכתבים, ועורך דינה ביקש להרגיעה ולא להתרגש מהצלמים: "את כמו בר רפאלי". עזרי עמרם ענה לו לדברי עדי ראיה ושמיעה - "כמו בר רפאלי, אבל נאשמת ברצח".
היה זה האות להתנפלותו של אותו אדם על עמרם, ולהכאתו. אותו אדם חנק את עמרם, שרט את צווארו וחבט בפניו. כאמור, משמר בתי המשפט תפס את האיש, והוא הועבר לידי שוטרים שנקראו למקום. בשעה זו מגיש עמרם תלונה במשטרה.
תמונה שצילם צלם ידיעות אחרונותשאול גולן שתיעדה התקיפה, הועלתה על ידי עמרם בדף הפייסבוק שלו.
 
עמרם גם כתב בפוסט: "אלימות כלפי עיתונאים זה לא דבר חדש, אבל אם ימשיכו להוריד את ערכה של העיתונות בישראל - אנחנו נראה יותר ויותר אירועים כאלה. היום אני הותקפתי מחר מישהו אחר". הפוסט מתחיל לצבור ויראליות בקרב אנשי תקשורת ועיתונאים.
את תגובתו של עזרי עמרם לא ניתן היה להשיג.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגובה מביכה
    אורי 11/2016/03
    הגב לתגובה זו
    1 6
    עוד כתב זה חוטם, שמדבר על 'ערכה של העיתונות'.נו אתה בוודאי נושא את הדמוקרטיה הישראלית כולה על גבך הצנום...רק תיזהר שלא תקרוס...
    סגור
  • בניגוד אליך הוא צודק
    בורי 11/2016/03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    גם אם הוא כתב זב חוטב.
    סגור
  • מסכים, אבל תקרא
    אורי 11/2016/04
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מסכים שלעיתונות יש ערך ואפילו ערך חשוב מאוד, פשוט מצחיק אותי לראות כתב בגיל של הנכד שלי שאתמול התחיל לכתוב ומדבר על עצמו ברוב חשיבות.מדובר בסה'כ בסכסוך פשוט בינו לבין ערס אחר, אנא אל תבייש את ערכה של העיתונות!!!
    סגור
  • 1.
    מבחילה התאומה הזאת (ל"ת)
    שירי סובול 11/2016/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור