תקשורת ומדיה

עיתונאית 'חדשות 2' טטיאנה הופמן הלכה לעולמה במפתיע

הופמן בת ה-69 לקתה בדום לב בביתה. היא עבדה בחברת החדשות של ערוץ 2 מאז הקמתה בשנת 1993. מועד לוויתה טרם פורסם
אלכסנדר כץ | 
טטיאנה הופמן (צילום חדשות 2)
העיתונאית טטיאנה הופמן הלכה היום (יום ב') לעולמה בגיל 69, לאחר שלקתה בדום לב בביתה בירושלים. בהודעת חברת חדשות 2 מלפני שעה קלה נמסר כי "הופמן היא מראשונות עיתונאי חברת החדשות ומעמודי התווך הוותיקים, המוערכים והמזוהים עם חדשות 2".
הופמן החלה את דרכה בחדשות 2 עם הקמת החברה בשנת 1993 ושימשה מאז, במשך 23 שנים, כעורכת בכירה וככתבת בדסק החוץ. היא עסקה בכל תחומי חדשות החוץ, ואף סיפקה פרשנות על הנעשה בישראל לתחנות רדיו וטלוויזיה בצ'כיה ובמדינות נוספות באירופה.
הופמן, ילידת פראג, החלה את דרכה המקצועית בשנת 1964 ברדיו הממלכתי של פראג, בירת צ'כוסלובקיה דאז, שם הגישה פינה סאטירית על המתרחש במדינה שהייתה נתונה באותה עת תחת משטר הקומוניסטי. ב-1968 זכתה בפרס מטעם אגודת העיתונאים הישראלית והוזמנה לטקס קבלת הפרס בישראל. בזמן ביקורה הקצר בארץ פלשה ברית המועצות לפראג וחזרתה לא התאפשרה.
לימים התקבלה לקול ישראל לתפקידי עריכת יומני חדשות ויצירת כתבות. ב-1993, עם עליית ערוץ 2 לאוויר, הצטרפה לחברת החדשות של הערוץ. 
הופמן הותירה אחריה אם, 3 ילדים - גיא, טליה ודני, ובן זוגה הצייר והצלם אריה אזן. מועד הלוויתה טרם פורסם.
מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס מסר: "סיפור חייה של טטיאנה הוא סיפור של גבורה, של אומץ לב ושל הרבה מאוד נחישות. טטיאנה היא מהדמויות האהובות והמוערכות בחברת החדשות. עבור עובדי החברה היא הייתה מודל לחריצות, מקצועיות וידענות אינסופית. היא זכתה לא רק לאהבת אנשי חדשות 2, אלא להכרה ולאהדה רבה מצד קהל הצופים. כולנו מבכים את לכתה של חברה יקרה ואהובה. נזכור אותה תמיד"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה