תקשורת ומדיה

במקום אילון: מיכל רבינוביץ' ואמיר בר שלום יגישו את מבט

היום יגיש יעקב אילון את המהדורה האחרונה שלו ב'מבט', לפני המעבר לאתר וואלה. רבינוביץ' ובר שלום יגישו לסירוגין את המהדורה 
אלכסנדר כץ |  2
יעקב אילון, מגיש 'מבט' החדש (צילום מסך: באדיבות ערוץ 1) (צילום צילום מסך: באדיבות ערוץ 1)
מיכל רבינוביץ' ואמיר בר שלום יגישו לסירוגין ובימים נפרדים את מהדורת מבט בערוץ 1, במקומו של יעקב אילון שעוזב לוואלה. אילון יגיש הערב (יום ג') את המהדורה בפעם האחרונה, כשנתיים לאחר שהצטרף לחטיבת החדשות של ערוץ 1. 
מיכל רבינוביץ׳ החלה את עבודתה ברשות השידור לפני כעשור ברשת ב',  בהמשך הצטרפה לחטיבת החדשות בערוץ 1. רבינוביץ' הגישה מגוון משדרי אקטואליה וחדשות מרכזיים בערוץ, הייתה שותפה בעריכתם וביימה כתבות מגזין. ב-7 השנים האחרונות היא מגישה את מהדורת חדשות השבת. בשנה האחרונה מילאה את מקומו של אילון בהגשת 'מבט'.
אמיר בר שלום עובד ברשות השידור מאז 1994. הוא שימש ברוב שנות עבודתו בחטיבת החדשות כתב צבאי, במקביל הגיש משדרי חדשות והוביל שידורים מהשטח ומהאולפן. ב-4 השנים האחרונות משמש פרשן צבאי של הערוץ, תפקיד שאותו ימשיך למלא.
מרשות השידור נמסר כי "ההנהלה מאחלת הצלחה למיכל ולאמיר, מודה ליעקב אילון על הגשת מהדורת 'מבט', ומעריכה את תרומתו למשדרי החדשות של הערוץ בשנתיים האחרונות ומאחלת גם לו הצלחה בדרכו החדשה". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה נורא ואיום!!! לשניהם אין את הדרמטיות של אילון, ואמיר בר שלום לא מצליח לגבור בקולו אפילו על האות
    אלי 11/2016/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפתיחה המוזיקלי של המהדורה. הקולות הדרמטיים עוזבים לאט לאט את רשות השידור, ונכנס תחתיהם טירוף מערכות מוחלט. איך קורה למשל, ששרון וכסלר החזאית, הופכת פתאום לעיתונאית שטח?! ומגישת תוכניות ספורט ודיווחי מוקד התנועה ברשת ב', הופכת פתאום לקריינית חדשות תוך שהיא מסתבכת לחלוטין עם האות ר' המתגלגלת שהם חייבים לעשות כשהם מקריאים חדשות, ולכן חלק יוצא לה לא ברור, וחלק אחר מגוחך לחלוטין. איפה מלאכי חזקיה המיתולוגי, דן כנר, דן עופרי, יצחק איתן, ועוד ועוד קריינים מקצועיים. כמה חבל שהם עזבו.
    סגור
  • 1.
    אלצ'קו, מה עם תמונות של מיכל ואמיר? למה את זו של העוזב? (ל"ת)
    הלוחש לסוסים 11/2016/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור