תקשורת ומדיה

דליק בפרסי הרדיו: "הכל ארעי, מה שנותר לעשות זה רק טוב"

דליק ווליניץ קיבל פרס בכנס אילת על תכניתו ברדיו ת"א והזכיר את טטיאנה הופמן שנפטרה יממה לפני כן. עוד במקבלי הפרס: אלי לוי ויוסי מזרחי, מנחם הורוביץ, נועם גיל אור, קול הים האדום ואפליקציית ECO99FM
אלכסנדר כץ | 
דליק ווליניץ נואם בכנס אילת לעיתונות 2016 (צילום חיים דוד)
אגודת העיתונאים בתל אביב העניקה אמש את פרסי הרדיו במסגרת כנס אילת ה-10 לעיתונות 2016. דליק ווליניץ, שנבחר על ידי ועדת הרדיו בראשות אמנון נדב לשדר המצטיין על תכניתו היומית '6 בבוקר עם דליק ווליניץ' ברדיו תל אביב, אמר בנאומו לאחר קבלת הפרס: "יושבות ויושבים כאן כרישי אקטואליה ששיניים מושחזות משלי. חשבתי על טטיאנה הופמן המופלאה. הדיוק, הידע, המבטא ופתאום אין יותר. מה שכולנו צריכים לקחת מזה, זה שהכל ארעי. מה שנותר לנו לעשות, שזה לעשות טוב ולסור מרע וזה מה שאני מנסה לעשות ברדיו. אני לא רוטויילר כמו מגני דמוקרטיה אחרים ברדיו, אני טוליפ".


מנחם הורביץ, מנכ"ל רדיו גלי שיראל ישראל פריד, ודליק ווליניץ
אלי לוי (חדשות 10) ויוסי מזרחי (חדשות 2) קיבלו את פרס תכנית האקטואליה הטובה ביותר לתכניתם 'זירה חופשית' של רדיו חיפה. לוי אמר: "רדיו חיפה נותן לנו להיות פה לוחם למיליון וחצי תושבים כשהעיתונות והמקומונים לא עושים זאת יותר. אנחנו כאן להזכיר לכולם שיש כלב שמירה. אנחנו נמשיך עוד שנים רבות לשמור ולהזכיר לכולם שאנחנו נמצאים".
מזרחי הוסיף: "יש שורה ארוכה של אנשים להודות להם על תרומתם לתכנית ולמעמד זה. אביא רק את חלקם: תודה רבה לשר יריב לוין שמסרב להתראיין אצלנו כבר שנתיים מאז שהזכרנו לו בשידור שהעוזר שלו הורשע בפלילים והיה מעורב בדקירות. תודה רבה לשר חיים כץ שאחרי 2 תחקירים עליו ועל התעשייה האווירית סירב לדבר איתי גם ברדיו. תודה רבה למנדי זלצמן, מנכ"ל נמל חיפה שלא עונה לטלפון מההפקה מאז שסיפרנו שהוועד שלו שולט בו ובכל ההנהלה. תודה רבה לשר ישראל כץ שנעלם לנו מזמן, רגע אחרי שהדגשנו שרכבת העמק תיסע לבדה ולשום מקום. תודה רבה לראש העיר נשר אבי בינמו, שמסנן אותנו, אולי בגלל שפרסמנו שהוכה בידי תושבים. והרשימה עוד ארוכה: סילבן שלום, גדעון סער, ז'קי לוי ועוד רבים וטובים. אז שוב תודה לכל הנעלמים. בלעדיכם לא היינו כאן".

 
הענקת הפרס לאלי לוי ויוסי מזרחי (צילום: חיים דוד)
התכנית 'עושה עניין' עם מנחם הורוביץ ברדיו גלי ישראל קיבלה את הפרס לתכנית המלל הטובה ביותר. הורוביץ אמר: "בגלי ישראל מצאתי תחנת רדיו צעירה ודינאמית עם אנשים שעושים רדיו טוב ומצוין. התחנה הזאת לשמחתי יש לה יותר ויותר מאזינים לא רק באזורי החיוג שלה אלא בעוד מקומות בארץ. אני מקווה שאני באמת ראוי לפרס הזה".
פרס תכנית המוזיקה הטובה ביותר הוענק לתכנית 'שבת עברית' ברדיו ללא הפסקה. התכנית הוותיקה שעלתה לשידור לפני כ-20 שנה, היא רצועת מוזיקה מובילה המפגישה בין קלאסיקות עבריות לפנינים מוזיקליות נשכחות מהעשורים הראשונים לקום המדינה. את התכנית עורך יואב חנני.
נועם גיל אור, איש רשת ג' של קול ישראל קיבל בשם התחנה את פרס הפרויקט המיוחד על הפרויקט המיוחד 'לשיר איתה' בו אמנים מצדיעים לשושנה דמארי במלאות עשור לפטירתה. הפרויקט משותף גם לאתר ynet וחברת לינקטון. גיל אור אמר: "אני גאה לעמוד כאן הערב בין כל מקבלי הפרסים בשם השידור הציבורי. אני גאה להיות כאן בשם אנשי רשות השידור שזוכים הערב לקבל פרס ולא עונש. מקווה שמכאן נוכל להמריא חזרה".
רונן שי, מנכ"ל רדיו קול הים האדום, שקיבל פרס בשם התחנה על המאבק שהוביל עם תושבי העיר לאורך השנה נגד הכוונה לסגור את שדה התעופה דב בתל אביב, מה שהיה פוגע בעיר אילת, אמר: "לא חושב שיש היום בארץ עוד תחנת רדיו שמזוהה כל כך עם הקהילה. לא בכדי הסלוגן שלנו הוא 'אילתים למען אילתים'. עוד לא סיימנו את המלחמה הזו, אנחנו רק בתחילת הדרך. כיף גדול לעשות למען הקהילה ואני מקווה שנצליח".
ציון לשבח הוענק לרדיו ECO 99FM על האפליקציה החדשה של התחנה, כמהלך דיגיטלי ראשון מסוגו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה