תקשורת ומדיה

ענבל גזית וחן ליברמן יגישו את מגזין התרבות החדש של גל"צ

לאחר כ-40 שנה מעל גלי האתר, עובר מולי שפירא לתכנית אישית חדשה בשבת בצהריים. על המשבצת של שישי יעלה מגזין התרבות והבילוי החדש של גל"צ
אלכסנדר כץ |  6
ענבל גזית וחן ליברמן (צילום מרגלית חרסונסקי; יח"צ)
גל"צ תעלה בשבועות הקרובים מגזין התרבות שבועי חדש מדי שישי בבוקר, במקום תכניתו של מולי שפירא, בילוי נעים, שביקש לאחרונה לפרוש מהמשבצת הזו. את המגזין יגישו ענבל גזית וחן ליברמן, ויערוך מירון ששון. התכנית תעסוק בעולמות התרבות, הבילוי, הבידור והפנאי, הטלוויזיה והרשת, ותעקוב אחר הנושאים הבוערים והאקטואליים בתחום. 
ענבל גזית (36) היא ראש דסק התרבות בגל"צ וסגנית מנהלת מחלקת התכניות. היא החלה את דרכה המקצועית כחיילת בתחנה ב-1999. בימים אלה, לצד עבודתה כראש דסק התרבות בגל"צ, היא מעורבת בפיתוח תכניות חדשות, בעריכת תוכן ובהגשת תכניות ומיזמים מיוחדים. מיומה הראשון בתחנה, גזית הייתה חלק מצוות התכנית 'בילוי נעים' עם מולי שפירא, עד שלימים הפכה מגישת פינה קבועה במסגרתה. 
חן ליברמן (31) החלה את דרכה העיתונאית בגל"צ ככתבת חוץ, פלילים ותקשורת. לאחר שירותה הצבאי הגישה את מבזק חדשות הבידור בערב טוב עם גיא פינס, ולאחר מכן עברה לניו יורק ללימודי היסטוריה אמריקנית, שם שימשה ככתבת התכנית בארה"ב וגם עבדה במערכת החדשות של רשת ABC. לפני כ-3 שנים חזרה לארץ והחלה בתפקידה כעורכת דסק התרבות בחדשות 10, במסגרתו חשפה, בין היתר, את פרשת ההטרדות המיניות של השחקן משה איבגי
כזכור, שפירא החליט לאחרונה לפרוש מהתכנית אותה הוא מגיש ומשדר כ-40 שנה, אולם אין לו תכניות לפרוש לגימלאות. הוא התחיל לעבוד על תכנית אישית חדשה מדי שבת בצהריים, שבה יעסוק בנושאים הקרובים ללבו, יארח בעלי טורים ישנים וחדשים וישמיע את השירים האהובים עליו ועל מאזיניו הוותיקים.
מפקד גל"צ ירון דקל מסר: "זוהי בשורה אמיתית לתחנה, ששמה לה למטרה להגדיל את טווח הסיקור התקשורתי התרבותי, ובמקביל לשלב יותר ויותר מגישות במערך המגישים הבכירים שלה. ענבל גזית, מהוותיקות והמשמעותיות בתחנה, היא אחד הקולות הבולטים בנושאי תרבות מקומיים ובינ"ל. חן ליברמן הוכיחה וממשיכה להוכיח בעבודתה בערוץ 10 עשייה עיתונאית ותרבותית מהמעלה הראשונה. אני מאמין שהצירוף של קולות צעירים, מקצועיים, מעניינים ובעלי זווית אחרת, חשוב להמשך תפקידה של גל"צ בנוף התקשורת הישראלי בכלל וכקובעת סדר יום תרבותי בפרט".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חן ליברמן לא נעימה לא ברדיו ולא על המסך מאוד תוקפנית
    אלי 05/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודעת לנהל ויכוח.שיח תוקפני מתנהלת כמו תגרנית
    סגור
  • 5.
    "בשורה אמיתית לתחנה"
    א. 11/2016/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח מי ישמע דקל....כולה החלפת כמה שדרנים.
    סגור
  • 4.
    מחרוד!
    קוקסי נלי 11/2016/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזעזעות!
    סגור
  • 3.
    הסתיימה התחרות בין תכניות התרבות של גל"צ ורשת ב'
    מירי 11/2016/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההתלבטות הסתיימה - מעתה מאזינים רק ליואב גינאי
    סגור
  • 2.
    יופי, בטח יהיה הרבה ג'סטין ביבר
    צאלה 11/2016/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמנות לא תהיה שם אבל בידור בכמויות כן.
    סגור
  • 1.
    ברוכות הבאות
    רות 11/2016/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמחה על השיבוץ המעניין.חן וענבל מתנסחות ברהיטות,מעניינות ומלאות אנרגיה.בהצלחה בנות.
    סגור