תקשורת ומדיה

לאחר שנה של סכסוך: קשת ופובליסיס חתמו על הסכם חדש

בתום שבוע סוער שכלל את פרישתו של מנכ"ל זניט עדי כהן, קבוצת פובליסיס הגיעה להבנות עם זכיינית ערוץ 2 קשת לאחר שזו נסוגה מ"מכתב ליבליך", וחתמה על הסכם מסחרי חדש, עליו התנגד כהן הפורש לחתום
משה בנימין |  3
יורם באומן (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
לאחר שבוע עמוס בגזרת פובליסיס שכלל את פרישתו של מנכ"ל זניט עדי כהן, יו"ר הקבוצה יורם באומן הודיע על חתימת הסכם מסחרי חדש מול זכיינית ערוץ 2 קשת - בכך הגיע לסיומו סכסוך מר בין הצדדים שהחל בדיוק לפני שנה בנובמבר 2015, עם שיגור מכתבו של סמנכ"ל השיווק של קשת צביקה ליבליך שבו הודיע על שינוי מדיניות שזניט היתה הנפגעת העיקרית שלו.  
במכתב ששיגר הבוקר (יום א') יורם באומן ללקוחותיו כותב הנציג הבכיר של קבוצת פובליסיס: "כידוע לכם ביום 8.11.2015 שלחה קשת מכתב לזניט בו הודיעה, כי מאותו יום לקוחות חדשים שיעברו לקנות מדיה דרך זניט ישלמו מחיר גבוה מאד עבור זמן אויר בקשת אל מול הלקוחות הקיימים. מכתב זה, שכל מטרתו היתה פגיעה ביכולת הלקוחות לעבור בין חברות המדיה השונות, ולפגוע באפשרות הצמיחה של זניט, נדחה מיידית על ידי זניט ומאותו מועד נוהל על ידה מאבק איתן כנגדו...
"לשמחתנו בימים האחרונים, בעקבות שיחות שנוהלו בין הצדדים, נעתרה קשת לבקשתנו ומשכה את המכתב. בעקבות זאת הגענו להסכם עם קשת שמבטיח את יכולתנו להעניק לכם את השירות, המוצר והמחיר הטובים ביותר. לצערנו, עדי כהן, שהוביל את המאבק עד לסיומו המוצלח ועשה זאת בנחישות, הקרבה אישית ומסירות שקשה לתאר במילים,  בחר שלא להמשיך איתנו והודיע לי על רצונו לסיים תפקידו. החלטתו מאד מצערת אותי אבל עלינו להמשיך הלאה. אני רוצה להודות לעדי כהן על ניהול המו״מ מול קשת ועל כך שהצליח להביא לכך שקשת נענתה, לאחר מאבק ממושך וקשה, למשוך את מכתבה. אנחנו שוקדים על מציאת מחליף ראוי לעדי".
כזכור, פרישתו של כהן מזניט הגיעה לאחר שסירב להיענות לבקשת באומן ואף לבקשת יו"ר פובליסיס העולמית להגיע להבנות עם זכיינית ערוץ 2 קשת תוך וויתור על סעיף מחלוקת שנותר בין הצדדים לקראת חתימת ההסכם החדש. כהן סבר כי על זניט ופובליסיס לתבוע את קשת לדין בבית משפט אך לוי ובאומן ביקשו להימנע מכך ולחזור לעבודה סדירה עם קשת מהר ככל האפשר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד כושי עשה את שלו
    לצערך. ממש. 11/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר החופש בתאילנד בחנוכה סגור
    סגור
  • 1.
    ובא לציון גואל (ל"ת)
    ביבי 11/2016/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כותרת גאונית (ל"ת)
    נוני 11/2016/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור