תקשורת ומדיה

לא לנשים: יועצת התקשורת של גלנט הוצאה מכנס של 'המודיע'

סביון מדליון ליוותה את השר לכנס הכלכלי של העיתון החרדי. היא התבקשה לעבור לאזור הנשים, אולם סירבה. גורם ב'המודיע': "התנהלותה מעמידה בסימן שאלה השתתפותו של גלנט באירועים חרדיים בעתיד"
אלכסנדר כץ |  3
שר הבינוי והשיכון יואב גלנט בכנס המודיע (צילום משה גולדשטיין)
סביון מדליון, יועצת התקשורת של שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, הוצאה לפני שעה קלה (יום א') מכנס כלכלי של עיתון המודיע, משום שסירבה לעמוד באזור מתוחם מיוחד לנשים. 
עיתון המודיע עורך היום לראשונה כנס 'כלכלה ועסקים' המיועד למגזר החרדי, בעלות של כ-3 מיליון שקלים. הערב צפוי אף לנאום באירוע ראש הממשלה נתניהו. מוקדם יותר נאמו שר החינוך לשעבר גדעון סער, ח"כ איתן כבל, ח"כ משה גפני ועוד. עוד מראש הודיעו בעיתון כי בשל הקו השמרני של העיתון נושאים טכנולוגיים רבים יישארו מחוץ לשיח והאירוע יהיה פתוח לגברים בלבד.
למרות הודעה זו, הוקצו באולם מתחם מיוחד לנשים, כנראה בשם הביקורת הקשה שספג העיתון על הסירוב לאפשר לנשים לקחת בכנס חלק. אחר הצהריים הגיעו לכנס השר גלנט יחד עם היועצת שלו מדליון, והיא ליוותה אותו באולם האירועים. גורמים ביקשו ממנה לעבור למתחם הנשים, אולם היא סירבה, ולכן התבקשה לעזוב את המקום.
 
הכתב הפוליטי של בחדרי חרדים יעקב גרודקה, צייץ כי מדליון אמרה כי היא "לא מוכנה לעמוד שם מאחורה". את תגובתה של מדליון לא ניתן היה להשיג. 
גורם בסביבת עיתון 'המודיע' אמר לאייס כי "מדובר באירוע לגברים בלבד. פעולותיה של עוזרת שר השיכון, חרף הידיעה שמדובר באירוע חרדי מובהק, מעמידה בסימן שאלה את השתתפותו של השר גלנט באירועים חרדיים בעתיד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא הבנתי וגלנט הסכים עם זה ??
    ssss 11/2016/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עזב מיד את הכנס ?? כולל כל המדינאים שלנו ?? הבושה היא לא של החרדים הבושה היא של כל החילוניים שמסכימים לזה...
    סגור
  • 2.
    היא לא עוזרת, היא דוברת
    עמית 11/2016/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומבחינתי שהשר לא יגיע יותר. איראן של שנתת 1911, בחיי
    סגור
  • 1.
    בושה בושה בושה (ל"ת)
    גלעד 11/2016/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור