תקשורת ומדיה

עברו אודישן: כמעט 30% לפרק ההשקה של The voice

ריאליטי השירה של רשת חזר אמש לעונה חדשה שנפתחה בהצלחה רבה. משחק הצ'מפיונס בין ריאל לדורטמונד הביא 6.2% בערוץ הספורט
אלכסנדר כץ |  2
The Voice, עונה רביעית (צילום אוהד רומנו)
ערב נהדר לזכיינית רשת: על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי השקת העונה הרביעית של The voice קיבלה 29.8%. מדובר על השקה דומה לעונה הקודמת, אבל נמוכה משמעותית מ-2 העונות הראשונות - 38.9% לראשונה ו-35.5% לשנייה.
מי ששילמה את המחיר הייתה סדרת הדוקו אחרי הצלצול (ערוץ 10) שהסתפקה ב-6.2%. משחק ליגת האלופות בין ריאל מדריד לבורוסיה דורטמונד (ערוץ ספורט) ניפק 6.2%.  
'מפלצות' (רשת, ערוץ 2) הניבה 14.5%, 'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 8.3%, 'הצינור' (ערוץ 10) 4.9%, 'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) ניפקה 4.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-5.2%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 3.7%. 
ראש בראש בפרה-פריים: לקט של 'הקול של' (רשת, ערוץ 2) לקראת עליית The voice, הניב 10.4%, ו'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.7%. מנגד רשמה 'ערב טוב עם גיא פינס' (עורץ 10) 9.1%. 
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 21.3% מול 10.3% ל'חדשות 10'. 'מבט' (ערוץ 1) עם 5.2%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אל תחמיצו את "אחרי הצלצול"!!!
    גיא 12/2016/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פרק מרגש עד דמעות... תחזרו לזה באינטרנט...
    סגור
  • 1.
    הייתה פרסומת ארוכה בלי תכנית (ל"ת)
    פראיירים הצופים 12/2016/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור