תקשורת ומדיה

סמנכ"ל התקשורת של תנובה אלונה אריאלי להב פורשת

אריאלי להב הובילה את מערך התדמית התקשורתית של תנובה, כמו גם את ניהול המשברים. ב"משמרת שלה" התמודדה החברה עם המחאה החברתית ותחקיר כלבוטק על 'אדום אדום' וכן השיקה את המיתוג מחדש תחת הקונספט של 'לגדול בבית ישראלי'
משה בנימין |  1
אלונה אריאלי להב (צילום יח"צ)
לאחר 8.5 שנים בתפקידה, סמנכ"ל התקשורת, דיגיטל וקשרי ממשל של קבוצת תנובה - אלונה אריאלי להב תפרוש מתפקידה בתום שנת 2016. 
במסגרת תפקידה ניהלה אריאלי להב את האסטרטגיה התקשורתית של תנובה וחברות הבנות, את פעילות הרגולציה של הקבוצה אל מול גורמי הממשל, את תחום הדיגיטל הקונצרני, האחריות החברתית והתקשורת הפנים ארגונית המיועדת לכ-6500 עובדים בכ- 30 אתרים.  
אריאלי להב הובילה את מערך התדמית התקשורתית של תנובה, כמו גם את ניהול המשברים. בין מהלכי התקשורת האסטרטגיים שיצא לדרך תחת ידיה בולט המיתוג מחדש של החברה תחת השם 'תנובה לגדול בבית ישראלי'. כמו כן, ב"משמרת שלה" התמודדה החברה עם המחאה החברתית ותחקיר כלבוטק על 'אדום אדום'. אירועים בולטים נוספים שהיו תחת הקדנציה שלה: העברת השליטה במכירת החברה לקבוצת ברייט פוד, השקת היולו, השקת מחלבת תל יוסף החדשה ועוד. 
אריאלי להב מסרה היום: "תנובה הייתה לי לבית במשך יותר משמונה וחצי השנים האחרונות. זכיתי לתפקיד מאתגר, מורכב וממלא הן בהיבט המקצועי והן בהיבט האישי בחברה עם עובדים ומנהלים מדהימים שנוגעים בכל בית ובכל משפחה בישראל. אני מודה לעובדים ולמנהלים של תנובה ולצוות המצוין שלי שליווה אותי לאורך השנים. תודה למנכ"לי תנובה שליוויתי לאורך השנים - ליעד כהן, אריק שור ואייל מליס, ולבעלי החברה בעבר ובהווה - אייפקס, מבטח שמיר, הקיבוצים וקבוצת ברייט פוד. עבורי 'האוטו שלנו גדול וירוק' זה לא רק שיר אלא דרך חיים. כעת אני עם פניי לאתגרים הבאים והמרגשים אשר עומדים לפתחי".
אייל מליס מנכ"ל תנובה: "אני רוצה להודות לאלונה מעומק ליבי בשמי ובשם כל עובדי ומנהלי קבוצת תנובה על תרומתה המשמעותית לקידומה ולהצלחתה של תנובה לאורך תקופה כה ארוכה ומאתגרת. אלונה הובילה במקצוענות, במחויבות ובמסירות את מערכות היחסים של הקבוצה עם התקשורת ועם הרגולטורים השונים. היא מנהלת מוכשרת, אשת אסטרטגיה ושחקנית נשמה שהייתה שותפה מלאה להצלחות ולאתגרים של תנובה ולזכותה ירשמו הרבה הישגים. אני בטוח שהיא תמשיך להיות מנהלת מובילה בשוק גם בעתיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלכהההההההההההה (ל"ת)
    עבדתי איתה 12/2016/27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור