תקשורת ומדיה

אפקט טראמפ: צייץ נגד מגזין וסידר לו טראפיק חסר תקדים

הציוץ של טראמפ סידר למגזין זינוק של פי 100 ברכישת מינוים בהשוואה ליום ממוצע, כך על פי ADWEEK. יתרה מכך, ביום חמישי דיווח המו"ל - קונדה נאסט - כי היקף המינויים היה הגבוה ביותר אי פעם ביום אחד, בהשוואה לכל המגזינים המשווקים על ידו
משה בנימין | 
דונלד טראמפ (צילום Gage Skidmore)
למרות האתגרים הרבים שעומדים בפניו, הנשיא הנבחר דונלד טראמפ עדיין מפנה זמן לציוצים בטוויטר ולא נראה שמישהו מיועציו מצליח להשתלט עליו. הקרב המתוקשר האחרון שבו היה מעורב טראמפ היה מול מגזין ואניטי פייר - שעם עורכו הראשי גריידון קרטר יש לו עבר עשיר של התנצחויות.
מה שהעלה את חמתו של הנשיא החדש היא ביקורת על מסעדת הגריל שבבעלותו, במגדל טראמפ בניו יורק. תשובת 140 התווים שלו לביקורת הארסית סידרה למגזין מבית ההוצאה לאור קונדה נסט שיאים של טראפיק וזינוק חסר תקדים בהרשמת מנוים. 
בביקורת של המגזין נכתב כי תאי השירותים של המסעדה העניקו לסועדים "הזדמנות לחוות כיצד זה מרגיש לחפש באופן נואש אחר נייר טואלט במכולת בונצואלה", זאת בליווי לינק לסרט וידאו של VICE על משבר המזון בונצואלה. עוד ציינה כתבת המגזין כי "נתח הפילה של הסטייק הונח לצד תפוחי האדמה כמו גופה, וייתכן אף שזה אפילו לא היה פילה". 
התשובה של טראמפ לא איחרה לבוא: "האם מישהו ראה את המספרים העלובים של מגזין ואניטי פייר. ממש למטה, בצרה גדולה, מת! גריידון קרטר! חסר כשרון, בדרך החוצה". 
גרוע או לא, הציוץ של טראמפ דווקא סידר למגזין זינוק של פי 100 ברכישת מינוים בהשוואה ליום ממוצע, כך על פי מגזין ADWEEK. יתרה מכך, ביום חמישי דיווח המו"ל - קונדה נאסט - כי היקף המינויים היה הגבוה ביותר אי פעם ביום אחד, בהשוואה לכל המגזינים המשווקים על ידו. על פי נתונים נוספים שסיפק המגזין כ-330 אלף יוניקים קראו כתבות שקשורות בטראמפ באתר וניטי פייר. עורכיו גם הגדילו לעשות והעלו באתר באנר שבו נכתב: "המגזין שטראמפ לא רוצה שתקראו". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה