תקשורת ומדיה

נתניהו מושך זמן: הקמת התאגיד נדחתה לסוף אפריל

השקת התאגיד נדחתה מ-1 בינואר לסוף אפריל, ואולם נתניהו לא הסתיר הבוקר בישיבת הממשלה כי מדובר בטקטיקה, וכי הוא יעשה הכל כדי שלא יהיה כאן תאגיד שידור
אלכסנדר כץ |  1
משרדי תאגיד השידור הציבורי בהקמה 'כאן' (צילום צילום גולשים)
ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הרים ידיים בכל הנוגע לניסיונות "להרוג" את תאגיד השידור הציבורי כאן, וכפי שאמר בישיבת הממשלה היום (יום א'), "אני רק מרויח זמן". הממשלה אישרה הבוקר את התיקון לחוק השידור הציבורי על פיו פתיחת התאגיד תידחה מתחילת ינואר לסוף אפריל 2017. 
לאחרונה הוגשו 2 עתירות נגד הממשלה בעניין התאגיד, וזאת לאחר שמועצת התאגיד הכריזה במסמך לפני כחודש על כך שהיא מוכנה לעלות לאוויר כבר בתחילת ינואר. מחר ידון בג"צ בתשובת המדינה לגבי אי-מוכנות התאגיד לעלות לשידור. 
ראש הממשלה נתניהו פועל בחודשים הארונים לביטול התאגיד, לאחר שלא היה שבע רצון מהרכב העובדים בו, כמו גם מהאפשרות כי יתקשה לשלוט בו. התירוצים שנשמעו לאורך התקבופה היא כי התאגיד לא מוכן לעלות לאוויר ממבחינה תטכנית, וכי הוא יקר מדי. ואולם דברים אלו נסתרו יותר מפעם אחת, וכעת עיכוב פתיחת התאגיד, כאשר במקביל ממשיכה לפעול רשות השידור, תעלה למשלם המיסים עוד כ-140 מיליון שקלים לפחות. 
בישיבת הממשלה היום לא הסתיר נתניהו את דעתו על התאגיד, ודבריו אלו אמורים להדאיג את אנשי 'כאן'. הוא אמר: "המטרה בדחיית הקמת התאגיד היא להרוויח זמן. זה לא סוד שאני לא רוצה שיקום תאגיד, ואילו שר האוצר רוצה את התאגיד. אנחנו נמצא פתרון. התיקון הזה קונה זמן, לא יותר מכך". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "כאן" נגד ביבי .מי ינצח ??? (ל"ת)
    מלחמה 12/2016/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור