תקשורת ומדיה

בהקמה: שלמור שטרוזמן תוביל את מהדורת ערוץ 20?

חודש לאחר שקיבל אישור לשדר מהדורות, לאט לאט מתחילים בערוץ 20 לעבוד על מערכת חדשות. שטרוזמן על הכוונת, גישושים אצל איש פרסום בכיר לנהל את הערוץ
אלכסנדר כץ |  5
שלמור שטרוזמן ב'הערב ב-7' (צילום צילום מסך: ערוץ 20)
פרשת שרון גל "נפלה" על ערוץ 20 בזמן הכי לא נוח. גורמים טוענים כי גל היה מועמד להוביל את שידורי החדשות של הערוץ, שצפויים לעלות לאוויר בחודשים הקרובים, ולאחר שנעלם מתכניתו 'לפני כולם', ההתקשרות אתו כבר על סף סיום.
אבל לאייס נודע כי שם בולט אחר הוא של שלמור שטרוזמן, בעלת היסטוריה עשירה בערוץ 20. שטורזמן, גל"צניקית לשעבר, הגישה תכניות בערוץ, כולל את רצועת 'הערב ב-7', אולם לפני שנה פרשה לטובת סטאז' במשפטים. ההתמחות אמורה להסתיים בקרוב, ואז דרכה של שטרוזמן למסך אמורה להיות סלולה, אם תרצה לחזור לתחום. גורמים מספרים כי בערוץ 20 כבר עניינו אותה בתפקיד, גורמים אחרים מטילים ספק בכך שהיא תחזור למסך, וטוענים כי היא תעדיף להשתלב בתחום עריכת הדין.
בכל מקרה, למרות שכבר לפני חודש אושר לערוץ להקים מחלקת חדשות, נראה שהדברים מתקדמים בעצלתיים. עד כה לא גויסו כתבים ועורכים, אבל ישנם כתבים שעובדים במערכות השונות, כמו ב'כלכלי בלילה' ובתכניות האקטואליה השונות. בערוץ עומלים על תכנית להקמת המחלקה, שתשדר מהדורה יומית בת שעה, לצד מספר מבזקים במהלך היום.
המנכ"ל אבי בר, שמשמש גם כשותף בערוץ 20, ייאלץ לעזוב את תפקידו בשל הוראות הרגולטור, הקובעות כי בעל מניות אינו יכול לשמש מנכ"ל בגוף המשדר חדשות. לאייס נודע כי ערוץ 20 התעניין אצל מנכ"ל לשעבר של משרד פרסום האם יסכים לשמש כמנכ"ל. נכון להיום לא התקדמו המגעים בין הצדדים ולא הבשילו להצעה קונקרטית.  
כזכור, לפני כחודש אישרה מועצת הכבלים והלוויין לערוץ 20 לשדר חדשות. בשעות צפיית שיא - מ-20:00 עד 23:00, יותר לערוץ לשדר לכל היותר שעה אחת של שידורי חדשות. בנוסף, בשעות שאינן שעות צפיית שיא, יותר לערוץ לשדר מבזקי חדשות באורך כולל של 30 דקות. שידורי החדשות ייכללו במכסת התכנים הכלליים (תכנים שאינם שידורי מורשת) העומדת על 25% מכלל שידורי הערוץ.
מערוץ 20 נמסר: "בימים אלו אנו בוחנים מספר אופציות לאיוש משרות במערך החדשות שעתיד לקום. לכשיהיה מה לעדכן נעשה זאת בצורה מסודרת".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יישר כוח לערוץ 20
    ימני סקסי 01/2017/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בשם עם ישראל אני מבקש לברך את מפקדי וקברניטי ערוץ 20, הערוץ היחיד שמביא לעם חדשות מאוזנות באמת ושכוללות את ההשמצות הדרושות נגד מחנה השמאל בראשות בוזי וציפי עם המגישים הנאים ביותר , התחקירנים החרוצים ביותר והצלמים החדים ביותר .. יישר כוח המשיכו כך במלאכתכם נאמנה. נ.ב. הצביעו לפיד.
    סגור
  • 3.
    איש פרסום בכיר לערוץ 20?
    נועם 01/2017/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין איך זימרי יגיב אחרי שפתחי יעזוב
    סגור
  • 2.
    מה יקרה אם שלמור שטרוזמן תתחתן עם גלעד שלמור (ל"ת)
    גלגלצ 01/2017/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • יקראו לו גלעד שטרוזמן (ל"ת)
    אייל 01/2017/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    גם ערוץ 20 מביא יוצאי גל"צ?
    וואלה יופי 01/2017/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הרווחנו בזה? עוד ערוץ 2 וערוץ 10?
    סגור