תקשורת ומדיה

מתהדק הקשר ידיעות-ynet: סדרת מינויי בכירים בקבוצה

מי שצפוי להיות מנכ"ל קבוצת ידיעות, אבי בן טל, החליט על סדרת המינויים, בין היתר של רוני זילברברג לסמנכ"ל המכירות, וברק קלמנוביץ' לראש מערך הדיגיטל. ויש עוד שמות
אלכסנדר כץ |  4
אבי בן טל (צילום ירון ברנר)
כצעד נוסף לחיזוק הקשר בין ידיעות אחרונות ל-ynet, לאחר איחוד חלק מהמערכות והמעבר לבניין אחד בראשון לציון, החליט מנכ"ל ynet ומי שצפוי להתמנות למנכ"ל קבוצת ידיעות אחרונות, אבי בן טל, על סדרה של מינויים חדשה. מעבר למנויים עצמם, הפרק המעניין הוא כי בפועל בן טל כבר אחראי על הקבוצה, וזה רק נראה כעניין של זמן עד שיקבע מנוי זה כקבוע.
בכל מקרה, לאייס נודע כי רוני זילברברג, שהיה המנהל המסחרי של ידיעות אחרונות, מונה לסמנכ"ל המכירות של ידיעות. כמו כן, סמנכ"ל המסחר של ידיעות אינטרנט, ברק קלמנוביץ', יתמנה לראש מערך הדיגיטל של הקבוצה ובתפקידו החדש יהיה אחראי על הובלת מיזמים דיגיטליים ומהלכים מסחריים טכנולוגיית בקבוצה.
המנהלת המסחרית של ynet, גל גורן, תמונה לסמנכ"ל המכירות של ידיעות אינטרנט. ענבל סימנטוב, מנהלת מחלקת המודעות של ידיעות אחרונות, תהיה סמנכ"ל אסטרטגיה בקבוצה. אירית בר לרנר, מנהלת שיתופי הפעולה האסטרטגיים ב-ynet, תמונה לראש חטיבת התוכן הממותג של קבוצת ידיעות אחרונות.
2 מינויים נוספים הם של שרון שלמון, מנהלת המערכת כיום, שתהיה סמנכ"ל מערכת ynet, ויוכי לזר, מנהלת המנויים במגזינים, שתהיה סמנכ"ל ידיעות מנויים.
במייל שהגיע לידי אייס, כותב היום (יום א') בן טל כי "סבב המינויים החדש נועד להביא לסינרגיה, העצמה ושיתוף הפעולה בין ידיעות אחרונות ל-ynet, וכן לחזק וליעל את מערכי המסחר של הקבוצה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה עם סטיב שומכר?
    אני כאן רק לשאלה 02/2017/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאן נעלם האיש העלוב הזה?
    סגור
  • 3.
    בקיצור YNET אשכנז מזרח אירופה ,האתר הזה
    האמת 01/2017/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמאל אשכנזי קיצוני .
    סגור
  • 2.
    רק בynet מספיק מטומטמים לחשוב ששינוי השם הוא קידום
    אליס 01/2017/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וגם לשים מישהי מסחרית בראש התוכן. טיפשים ״סמנכ״ל מערכת ynet" זה שם נרדף לכלבה שדרכה על אנשים טובים ותקעה סכין בגב
    סגור
  • 1.
    עד מתי שרון - עד מתי?
    לשעברניק 01/2017/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עד מתי יתנו לאישה הזאת עוד ועוד כוח במקום הזה? באמת? אפס כישרון, אפס תיחכום, אפס יחסי אנוש, והכי עצוב - אפס הבנה במקצוע העיתונות. לטקמא עוד היה ערך כלשהו עד שטיף והאישה הזאת גזלו ממנו את המעט טוב שהיה בו. עצוב לראות את זה קורה ולהבין שלהנהלה לא אכפת שיש שם ריק מהלך. בהצלחה לחברים שנשארו שם
    סגור