תקשורת ומדיה

עוד מתפקדים לכאן: טל השילוני, מוטי פרנסיס ואיליה ירוחימוביץ

טל השילוני שימשה כעורכת המוזיקה הראשית ומנהלת התכניות ב-14 שנות קיומה של 88FM, מוטי פרנסיס מגיע מרדיו ירושלים, ירוחימוביץ שימש בעבר כראש מחלקת החדשות בנענע 10
משה בנימין |  1
משרדי תאגיד השידור הציבורי בהקמה 'כאן' (צילום צילום גולשים)
תאגיד השידור הישראלי כאן סופר לאחור לקראת חודש אפריל ובמקביל ממשיך במלאכת הגיוס ועיבוי כח האדם. המתפקדים החדשים לכוחותיו הם טל השילוני, שלמעשה תמשיך להגיש את תכניותיה ב-88fm החדשה; מוטי פרנסיס שישדר תוכנית יומית ברשת ג' ואיליה ירוחימוביץ שנכנס לתפקיד ראש דסק בחטיבת החדשות של "כאן". עוד מציינים בתאגיד, כי יפעת גליק, כתבת התחקירים של רשות השידור, הקדימה את עזיבת הרשות וכבר החלה את עבודתה בחטיבת החדשות של כאן.
טל השילוני שימשה כעורכת המוזיקה הראשית ומנהלת התכניות ב-14 שנות קיומה של התחנה וכיום עורכת ומגישה את התכניות "נעים בכביש" ו-"טל השילוני מארחת". השילוני  תצטרף לתחנת הרדיו 88FM  החדשה ותמשיך לערוך ולהגיש תכנית אישית ותכנית אירוח.
מוטי פרנסיס הוא מהשדרנים הבולטים ברדיו ירושלים בעשור האחרון וכיום מגיש ועורך בה את התכניות "בא בטוב"  ו"כמעט שבת". פרנסיס מצטרף לרשת ג' החדשה ויגיש תכנית יומית אישית.
איליה ירוחימוביץ החל את עבודתו כראש דסק בחטיבת החדשות של "כאן בהקמה". בעברו שימש ירוחימוביץ כראש מחלקת חדשות באתר נענע 10 וייסד חברת סטארטאפ וקריאייטיב. יפעת גליק, שלפני מספר חודשים התפרסם דבר הצטרפותה לכאן בהקמה, הקדימה את עזיבת רשות השידור והחלה את עבודתה בתאגיד השידור ככתבת תחקירים בחטיבת החדשות. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפעת גליק? חא חא חא, מציאה אמיתית, איזה מציאה (ל"ת)
    ארז 02/2017/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור