תקשורת ומדיה

גם קרן נויבך בתאגיד: תמשיך להגיש את 'סדר יום' ברשת ב'

נויבך, זוכת פרס סוקולוב תמשיך לשדר את תכנית האקטואליה היומית שלה ברשת ב' החדשה
משה בנימין | 
קרן נויבך (צילום: סיגל נפתלי קסל) (צילום סיגל נפתלי קסל)
סוף "מסלול הטירונות" של תאגיד השידור החדש - כאן - כבר באופק, ובינתיים, רשימת המצטרפים גדלה מיום ליום. שם גדול נוסף שמצטרף לנבחרת התאגיד היא קרן נויבך שתמשיך להגיש את תכנית האקטואליה היומית שלה "סדר יום" ברשת ב'. 
ב-2015 זכתה נויבך בפרס סוקולוב בתחום התקשורת האלקטרונית "על עבודה עיתונאית ברדיו, בפרט בתכניתה סדר יום, שעוסקת בנושאים כלכליים וחברתיים מנקודת מבט ביקורתית". ב-2009 זכתה בפרס אומ"ץ לחשיפת שחיתות שלטונית. התוכנית אף קיבלה את פרס תכנית האקטואליה הטובה בטקס פרסי הרדיו. בנוסף נויבך היא זוכת אות זכויות האדם ע"ש אמיל גרינצוויג לשנת 2011 מטעם האגודה לזכויות האזרח בישראל ובדצמבר 2012 הוענק לה אות אביר איכות השלטון.
נויבך החלה את דרכה ברשות השידור ככתבת לענייני מפלגות וכתבת מדינית בערוץ הראשון. בהמשך הגישה את מהדורת הלילה של הערוץ הראשון "מהיום למחר" ואת  מגזין חדשות הערב "היום בחדשות" והיא בעלת תואר ראשון בהיסטוריה מאוניברסיטת תל-אביב.
קרן נויבך: "אני שמחה שסדר יום ואני ממשיכים לבית הטבעי שלנו, השידור הציבורי המעודכן והמתחזק ובטוחה שתחת אלדד קובלנץ ועומר בן רובי נמשיך לעשות את השידור הציבורי הכי טוב שיש ולהציב סוגיות חברתיות בוערות במרכז סדר היום הציבורי".
מנהל רשת ב' עומר בן רובי: "גאה מאוד על הצטרפותה אלינו של קרן, עיתונאית חשובה ואשת רדיו מצוינת. עבודתה העיתונאית רבת השנים היא סמל למקצועיות ועומק, מסירות ואכפתיות. אני שמח על כך שהיא תוסיף לקדם את סדר היום האזרחי-חברתי גם במסגרת עבודתה ברשת ב' החדשה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה