תקשורת ומדיה

לאחר 7 שנים בערוץ 10: אלי לוי עוזב ועובר לערוץ 20

לוי (41) החל את דרכו המקצועית עם שחרורו מצה"ל, אז החל לעבוד כעיתונאי ברשת שוקן בצפון הארץ. ב-7 השנים האחרונות שימש ככתב לענייני חיפה והצפון בחדשות 10
משה בנימין |  7
ערוץ 20 (צילום לוגו)
ערוץ 20 מצרף אליו רכש חדש מערוץ 10. אלי לוי ששימש ככתב לענייני חיפה והצפון בחדשות 10 מצטרף למערך החדשות של ערוץ 20, שיוקם בקרוב, וישמש ככתב פלילים, משטרה וכן ימשיך לכסות את אזור הצפון. 
לוי (41) החל את דרכו המקצועית עם שחרורו מצה"ל, אז החל לעבוד כעיתונאי ברשת שוקן בצפון הארץ. בהמשך שימש כתב בחדשות המקומיות בכבלים, ברדיו חיפה וכן סיקר את אזור הצפון עבור מעריב ו- NRG. לאורך השנים סיקר לוי את יציאת צה"ל מלבנון, מהומות אוקטובר 2000, מאבק משפחת שליט עד השבתו של גלעד, מלחמת לבנון השנייה, צוק איתן, אסון השריפה בכרמל ועוד. לוי אף שימש בעבר  כדובר עיריית נשר. במקביל הוא מגיש את תוכנית הרדיו השבועית "זירה חופשית" ברדיו חיפה יחד עם  יוסי מזרחי, אותה ימשיך להגיש.
על סיקור מלחמת לבנון השנייה זכה לוי בפרס על שם העיתונאי מרק ביאנו לשנת 2006. בשנת 2009 קיבל פרס מיוחד של עמותות החסד על סדרת כתבות העוסקת במצוקתם של ניצולי השואה והקשישים באזור חיפה. בנובמבר האחרון זכה בפרס תוכנית האקטואליה הטובה ביותר לשנת 2016 בכנס אילת  לעיתונות, על הגשת "זירה חופשית" ברדיו חיפה. 
אלי לוי מסר: "שמח ונרגש להצטרף לערוץ 20. אני מאמין שערוץ 20 מביא איתו קול חדש שטרם נשמע בזירת החדשות הישראלית. אני פוגש כאן, בערוץ 20, אנשי תקשורת וטלוויזיה שחזונם תואם לערכים עליהם גדלתי. בונים כאן משהו יחודי המדבר לציבור הישראלי, ערכיו ואמונותיו. חשוב לי בהזדמנות זו להודות למנהלי בערוץ 10 ובראשם ליוסי ורשבסקי, גולן יוכפז, אמנון ברקאי וברוך שי". 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אלי לוי
    נחמה חנקין 02/2017/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי שיש ספק אז אלי התותח הולך לעשות ביה"ס לכל כתבי המשטרה, בתפקידו החדש הוא יביא סקופים מחדרי החקירות של המשטרה וכל כתבי המשטרה יאלצו להסתפק בלעשות עליו פולואפים! אלי לוי המלך!
    סגור
  • 6.
    אחיה
    גיל 02/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גולן היקר, אם רק תרים כמה טלפונים לאנשים שלך בצפון, תשמע שהכתב המוביל, תותח העל של הצפון הוא אחיה. האיש שעובד כמו סיירת של איש אחד, מתרוצץ מחיפה לחרמון ביום אחד ועושה ק"מ כמו 10 כתבים אחרים ביום אחד! בקיצור, זה האיש שאתם צריכים לחברת החדשות
    סגור
  • 5.
    לגולן יוכפז
    ערן שמואלי 02/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הזמן לגייס את אחיה מווינט! קחו אותו וזכו בעתונאי חרוץ שמכסה את כל הצפון לבד!! מנתניה ועד למטולה!! אין דברים כאלה, איש מסור לעבודה 24/7, אדם אמין ומקצועי, שעושה ביה"ס לכל שאר הכתבים! רק הוא יכול להיכנס לנעליים הענקיות של אלי לוי! גולן, אל תפספס! זה האיש שיכול ויודע להעביר שידור בלייב של שעות, בלי עזרה ובלי תגבורות מבית הורד...
    סגור
  • 4.
    כנסו כנסו
    עופר לוי 02/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם רק הייתם מגיעים לחתונה של אורן חזן הייתם רואים את אלי מתקבל שם בכבוד ששמור רק לתותחים! כל חברי הכנסת והשרים ביקשו את קירבתו והוא היה שם אחד האורחים הכי פופולריים! ערוץ 20 שיחקתם אותה בגדול! החלטה מדהימה!
    סגור
  • 3.
    דביל עם קבלות (ל"ת)
    יורגי 02/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אלי התותח
    עזרא לוי 02/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על הזמן של כל הערוצים האחרים, אלי לוי בערוץ 20 ימשיך להביא את כל הסקופים! כולם יודעים שהוא הכתב הכי גדול בצפון שיעשה ביה"ס לכולם! המלך של רמת ישי!
    סגור
  • 1.
    אליקוווו
    איש הבאר 02/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלך המון בהצלחה לאחד הכתבים הכי חרוצים ומוכשרים שיש בתקשורת הישראלית
    סגור